بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نامزدهای نهایی ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شدند + سند

مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱:۰۰
انتصاب مصطفی زارعی به سمت مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال

با اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال و با حکم کمیته بدوی، مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حکم کمیته بدوی درباره کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال توسط کمیته استیناف نیز تأیید شد.

در شرایطی که همه منتظر اعلام اسامی نفرات واجد شرایط حضور در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال ایران بودند، لحظاتی پیش این خبر از سوی وبسایت این نهاد در اختیار اهالی فوتبال قرار گرفت تا مشخص شود مطابق انتظار، مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی، سه کاندیدایی هستند که برای ورود به کارزار انتخابات تائید شده‎اند.

به این ترتیب امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی که موفق به تکمیل مراحل ثبت نامی خود نشده بودند، حق شرکت در انتخابات را ندارند و رای کمیته بدوی در مورد آنها تغییر نکرده است. این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون راه یافتن آنها به مرحله نهایی انتخابات شنیده می‌شد و این سه با طرح شکایت به کمیته استیناف، امیدوار بودند که مسیر حضور در انتخابات را طی کنند.

همچنین اسامی نفراتی که به عنوان نماینده‌ باشگاه‌ها قصد ورود به هیئت رئیسه را دارند نیز اعلام شده که حضور رضا درویش، محمدرضا ساکت و حمیدرضا گرشاسبی مدیران شناخته شده فوتبال باشگاهی ایران جالب توجه است. همچین الهام بصیری نیا مدیرعامل تیم زنان شهرداری سیرجان، حسین پرویزی، اسماعیل حیدرپور و محمد رجاییان دیگر نفرات این بخش از انتخابات خواهند بود.

نکته مهم اینکه اسامی اعلام شده از سوی فدراسیون مربوط به تائید صلاحیت کمیته بدوی و تصمیمات کمیته استیناف است و هنوز تائید صلاحیت نهادهای چهارگانه ذی ربط باقی مانده که ممکن است تغییراتی را در انتخابات ایجاد کند.

در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده که حاضران در انتخابات «تا هنگام برگزاری انتخابات و در جریان برگزاری انتخابات از هرگونه اظهار نظر تنش زا در مصاحبه يا مناظره های احتمالی عليه هر شخص حقیقی يا حقوقی» باید امتناع کنند.

انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ هشت شهریور برای انتخاب جانشین شهاب الدین عزیزی خادم رییس معزول فدراسیون فوتبال ایران و همچنین سایر پست‌های هیئت رییسه برگزار خواهد شد.

مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *