بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استوری فارسی مهاجم پیشین یوونتوس برای پرسپولیس ؛ خبری در ره است؟ + سند

لوکا مارکوویچ : با تشکر از همه هواداران برای حمایت‌های شما، امیدوارم که به زودی خبرهای خوبی برای شما بیاورم، ارتش سرخ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۸
مهاجم خارجی در راه پرسپولیس

پس از رسمی شدن قرارداد یک ساله یورگن لوکادیا با پرسپولیس تا حدود زیادی خیال هواداران از بابت حضور یک مهاجم خارجی در این تیم راحت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام مهاجم صربستانی به زبان فارسی برای پرسپولیس در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش خبرساز شد.

پس از رسمی شدن قرارداد یک ساله یورگن لوکادیا با پرسپولیس تا حدود زیادی خیال هواداران سرخ‌پوشان پایتخت از بابت حضور یک مهاجم هدف خارجی و باکیفیت در این تیم راحت شد، اما با توجه به درخواست گل‌محمدی برای حضور یک مهاجم خاجی دیگر در پرسپولیس هنوز گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص برخی گزینه‌های مد نظر سرخ‌ها شنیده می‌شود.

شیخ دیاباته که سابقه بازی برای استقلال و آقای گلی در لیگ برتر ایران را دارد با انتشار یک استوری که نشان از سفر او به ایران دارد، باعث شد تا از این مهاجم به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس یاد شود.

همچنین لحظاتی پیش یک استوری جالب در اینستاگرام از لوکا مارکوویچ مهاج ۲۲ ساله صربستانی که محصول آکادمی باشگاه ستاره سرخ بلگراد است و سابقه حضور در تیم‌های کروتونه و تورینو ایتالیا و همچنین تیم زیر ۱۹ سال یوونتوس را در کارنامه دارد، منتشر شد که در آن ویدئو وی با نوشتن جملات فارسی برای ارتش سرخ که همان لقب باشگاه پرسپولیس است آرزوی موفقیت کرده است.

در این ویدئو که نشان می‌دهد وی در یکی از باشگاه بدنسازی در تهران مشغول تمرینات بدنسازی است. این درحالیست که قرارداد مارکوویچ۱۰ تیر ماه با باشگاه ستاره سرخ بلگراد به اتمام رسیده و اکنون این مهاجم ۲۲ ساله صرب بازیکن آزاد به حساب می‌آید.

در حال حاضر قیمت مارکوویچ حدود ۳۳۰ تا ۴۰۰ هزار یورو است و می‌توان گفت که پرسپولیسی‌ها برای جذب این بازیکن با مشکل مالی روبرو نخواهند شد.

مارکوویچ در استوری خود نوشت:

با تشکر از همه هواداران برای حمایت‌های شما، امیدوارم که به زودی خبرهای خوبی برای شما بیاورم، ارتش سرخ.

مهاجم خارجی در راه پرسپولیس

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *