بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی کارلو آنچلوتی از قهرمان جام جهانی 2022

کارلو آنچلوتی : فرانسه شانس اول و برزیل نیز شانس دوم قهرمانی در جام جهانی 2022 هستند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۱۲
پیش بینی کارلو آنچلوتی از قهرمان جام جهانی 2022

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر است و برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید می‌گوید تیم ملی فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی 2022 است و تیم ملی برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، با اینکه برگزاری جام جهانی 2022 در ماه‌های پاییزی کار کارلو آنچلوتی و تیمش، رئال مادرید را در فصل جاری سخت می‌کند اما او در مصاحبه‌ای با یک روزنامه ایتالیایی از فرانسه و برزیل به‌عنوان مدعیان اصلی یاد کرد و گفت قهرمان دوره گذشته جام جهانی از بیشترین شانس برای قهرمانی برخوردار است.

سرمربی رئال در مصاحبه با ایل مساجرو به سوالات درباره جام جهانی قطر پاسخ داد. وقتی خبرنگار روزنامه ایتالیایی از او پرسید مدعیان اصلی جام جهانی را کدام کشورها می‌داند کارلتو در پاسخ گفت:

برزیل و فرانسه در حال حاضر قوی‌ترین تیم‌ها هستند. ولی من آرژانتین را هم پرقدرت می‌دانم چون لیونل مسی کسی نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت.

اسپانیا هم تیم بزرگی است که باید بازی‌هایش را تماشا کرد. من انگلیس و آلمان را هم به این فهرست اضافه می‌کنم. دو تیمی که روند نوسازی را مدتی است شروع کرده‌اند ولی فرانسه شانس بیشتری دارد.

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که نیمه دوم فصل رقابت‌های باشگاهی بعد از برگزاری جام جهانی چه شرایط خاصی خواهد داشت گفت:

واقعا نمی‌دانیم. مهم آمادگی بدنی بازیکنان نیست بلکه وضعیت ذهنی آنها، برای همه با علامت سوال مواجه است. بازیکنان معمولا بعد از تورنمنت‌های بزرگی مثل این به تعطیلات می‌روند ولی این دفعه باید سریع به باشگاه برگردند و تمرین را شروع کنند. در نتیجه واقعا نمی‌دانیم شرایط بدنی و ذهنی آنها در نیمه دوم فصل چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *