بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش کارلو آنچلوتی به آینده مربیگری اش

آنچلوتی : رئال مادرید آخرین باشگاه من است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۹
کارلو آنچلوتی در رئال مادرید

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال، در نشست خبری امروز خود تایید کرد که پس از پایان کارش با رئال بازنشسته خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال، در نشست خبری امروز خود تایید کرد که پس از پایان کارش با رئال بازنشسته خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید فردا در هفته نخست لالیگا میهمان آلمریا، تیم تازه صعود کرده به لالیگاست. رئال مدافع عنوان قهرمانی است و بدون شک می خواهد گام اول را محکم و با کسب پیروزی بردارد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:

حس خوبی داریم و تیم را با انگیزه و اشتیاق بالا می بینم. هر بازی دشواری های خاص خود را دارد و می خواهیم امسال از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم.

کاسیمیرو یا شوامنی:

هر دو می توانند کنار هم نیز بازی کنند. درست است که کاسیمیرو و شوامنی هافبک دفاعی هستند ولی خصوصیات شان متفاوت است. یکی بیشتر در پست خودش متمرکز است(شوامنی) و دیگری(کاسیمیرو) دوست دارد رو به جلو حرکت کند و حتی گل بزند. هر دو در این فصل کنار هم نیز بازی خواهند کرد.

وضعیت ادن هازارد:

نمی دانم امسال چقدر بازی خواهد کرد ولی می دانم که بیشتر از فصل قبل او را در میدان خواهیم دید. هازارد قابلیت بازی در پست های مختلف را دارد ولی بیشتر به بازی در سمت چپ عادت دارد. برابر بیلبائو او سمت راست خوب کار کرد و امسال از او به عنوان 9 کاذب نیز استفاده خواهم کرد. او در این پست هم می تواند خودش را ثابت کند. مطمئنم هازارد امسال توانایی های واقعی خود را نشان خواهد داد.

کورتوا بهترین دروازه دنیا:

من افتخار مربیگری دروازه بان های بزرگی را داشته‌ام. جان لوئیجی بوفون، پتر چک، مانوئل نویر، ایکر کاسیاس، دیِگو لوپس و…. واضح است که کورتوا الان یکی از بهترین دروازه بان دنیاست و خوشحالم او را در تیم خودم دارم.

جام جهانی:

تا شروع جام جهانی مشکل خاصی نخواهیم داشت چون بازیکنان می خواهند در بهترین فرم به بازی ها برسند و بهترین بازی خود را انجام خواهند داد. مشکل پس از جام جهانی خواهد بود. اینکه بازیکنان چطور به باشگاه های شان بر می گردند، بسیار مهم است. معمولا پس از جام جهانی، بازیکنان راهی تعطیلات تابستانی می شدند ولی امسال شرایط متفاوت است. خستگی، بی انگیزگی، افسردگی و مسائل دیگر دخیل خواهند بود.

شش بازیکن رئال در فهرست توپ طلا و غیبت تونی کروس:

برای من کمی عجیب بود. کروس فصلی عالی را پشت سر گذاشت و حقش بود در فهرست قرار می گرفت. از نظر من همه بازیکنان رئال شایسته قرار گرفتن در میان نامزدهای اولیه هستند.

پست آنتونیو رودیگر:

رودیگر بازیکن بسیار خوبی است و درست است که در اولین بازی پیش فصل از او در سمت چپ استفاده کردم ولی او یک مدافع میانی است. از او به عنوان یک مدافع میانی استفاده خواهم کرد و تنها وقتی نیاز باشد، به سمت چپ خواهد رفت.

بازنشستگی:

پس از رئال بازنشسته خواهم شد. رئال برای من قله فوتبال است و بعد از این تجربه بزرگ، دیگر مربیگری نخواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *