بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جشن پتوی استقلالی‌ها برای قایدی و یزدانی + عکس

استقبال جالب بازیکنان استقلال در تمرینات از بازگشت سیاوش یزدانی و مهدی قایدی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۱۸
بازگشت یزدانی و قایدی به استقلال

سیاوش یزدانی و مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال با استقبال هم‌تیمی‌هایشان مواجه شدند و تمرین پرنشاطی را به وجود آوردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی و مهدی قایدی در بازگشت دوباره به استقلال با استقبال هم‌تیمی‌هایشان مواجه شدند.

به گزارش پارس فوتبال، بازگشت یزدانی و قایدی بهترین خبر ممکن برای ساپینتو و هواداران استقلال است. سیاوش که فصل گذشته به گواه بسیاری از کارشناسان بهترین مدافع لیگ بود، نتوانست فصل را با آبی‌ها به پایان برساند و راهی خدمت سربازی شد و در نهایت چند روز پیش با استفاده قانون معافیت کفالت، از سربازی معاف شد.

قایدی نیز که تابستان گذشته راهی شباب الاهلی شده بود، فصل ناموفقی را در این تیم سپری کرد و با عقد قراردادی قرضی به استقلال بازگشت تا بتواند با درخشش دوباره در ترکیب آبی‌ها، یکی از ملی‌پوشان حاضر در جام جهانی 2022 قطر باشد.

این دو بازیکن امروز در تمرین عصر استقلال شرکت کردند و با استقبال ویژه هم‌تیمی‌های خود روبه‌رو شدند. سایر بازیکنان با تشکیل تونلی، به یزدانی و قایدی خوش‌آمد گفتند که البته این استقبال چندان هم دوستانه نبود.

دو بازیکن تازه‌برگشته آبی‌ها با عبور از میان تونل تشکیل شده، پذیرای ضربات هم‌تیمی‌های خود بودند تا این کار مرسوم در دنیالی فوتبال، برای یزدانی و قایدی نیز اجرا شود.

همچنین ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌ها استقبال ویژه‌ای از دو بازیکن جدید تیمش داشت و با در آغوش کشیدن یزدانی و قایدی، بازگشت به استقلال را به آنها تبریک گفت.

بازگشت یزدانی و قایدی به استقلال

بازگشت یزدانی و قایدی به استقلال

بازگشت یزدانی و قایدی به استقلال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *