بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترفند عجیب منچسترسیتی برای ماندن برناردو سیلوا

برچسب 100 میلیون یورویی منچسترسیتی روی برناردو سیلوا برای فروش به بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۹
برناردو سیلوا در منچسترسیتی

منچسترسیتی علی‌رغم تمایل برناردو سیلوا به جدایی، حاضر نیست به هر قیمتی او را از دست بدهد. یا 100 میلیون یورو یا برناردو ماندنی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی علی‌رغم تمایل برناردو سیلوا به جدایی، حاضر نیست به هر قیمتی او را از دست بدهد. یا 100 میلیون یورو یا برناردو ماندنی است.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان و دستیابی به افتخارات فراوان، برناردو سیلوا در آستانه جدایی از منچسترسیتی قرار گرفته است. این بال تکنیکی و پرتغالی شنبه و در دیدار سیتی برابر بورنموث در ترکیب ثابت قرار نداشت و در پایان مسابقه، شاهد خداحافظی او با هواداران سیتی در استادیوم اتحاد بودیم. رسانه های اسپانیایی خبر از توافق کامل برناردو با بارسلونا داده اند و برخی منابع معتقدند این انتقال قطعی است.

برناردو سیلوا پس از بازی و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

یک عملکرد درخشان از سوی تیم و یک فضای فوق العاده. همچنین می‌خواهم از همه حاضران در استادیوم برای آن لحظات زیبای توام با عشق و حمایت که به من نشان دادید، تشکر کنم.

به نظر می رسد که این یک پیام خداحافظی باشد ولی منچسترسیتی حاضر نیست به راحتی ستاره پرتغالی را از دست بدهد.

طبق ادعای اتلتیک، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از بارسلونا به سیتی نرسیده و حتی مدیر برنامه های برناردو نیز در مورد جدایی این بازیکن با باشگاه سیتی مذاکره نکرده است. اتلتیک نوشته است که سیتی حاضر نیست با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو برناردو را به بارسلونا واگذار کند و هر کاری خواهد کرد تا او ماندنی شود. پپ گواردیولا، مربی سیتی، در نشست خبری اخیر خود گفت که برناردو را دوست دارد و 100 درصد می خواهد که او بماند. 16 روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و بارسلونا تنها در صورتی می تواند 100 میلیون یورو برای برناردو هزینه کند که فرانکی دی یونگ، ممفیس دیپای و پی‌یر امریک اوبامیانگ، راهی تیمی دیگر شوند. ماموریتی که در حال حاضر غیرممکن به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *