بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره پرسپولیس برای شاه ماهی جدید سرخ ها

فرشاد پیوس : عکس یورگن لوکادیا را با خانواده دیدم گفتم او برای گلزنی به ایران آمده است

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۹
یورگن لوکادیا با قراردادی به پرسپولیس پیوست

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس گفت : یورگن لوکادیا در هلند، آلمان و انگلیس فوتبال بازی کرده و این ثابت می‌کند رزومه خوبی دارد. شاید برای خود اروپایی‌ها هم این سئوال بوده که چرا او به ایران آمده اما امیدوارم لوکادیا از آمادگی بالایی برخوردار باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یورگن لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس به همراه همسر و فرزندانش وارد تهران شد. ستاره هلندی و جدید پرسپولیس با خانواده به ایران آمد تا فرشاد پیوس آقای گل پیشین فوتبال ایران و افسانه گلزنی پرسپولیس با خوشحالی در این رابطه بگوید:

وقتی که عکس و تصاویر یورگن لوکادیا مهاجم هلندی را همراه با خانواده و پسرانش دیدم با خودم گفتم او برای فوتبال بازی کردن و گلزنی به ایران آمده است. یورگن لوکادیا در همین ابتدا نشان داد مردی خانواده دوست بوده و اهل حاشیه نیست.

او ادامه می‌دهد:

معمولا بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند خانواده خود را به همراه نمی‌آورند و به دلایل عجیب و غریب از این کار طفره می‌روند اما به نظر می‌رسد این مهاجم هلندی با بقیه متفاوت باشد. او از همین اول خانواده اش را به تهران آورده تا به دور از حاشیه و با خیال راحت فقط به تمرینات و مسابقات خودش بپردازد.

آقای گل پیشین پرسپولیس ضمن اشاره به درخواست‌های عجیب و غریب گزینه‌های قبلی پرسپولیس یادآور می‌شود:

من شنیدم یک مهاجم برزیلی خواستار منزل شیک و ویلایی در شمال شهر تهران و منطقه زعفرانیه شده یا اینکه خواسته است برای نامزدش هم ویزا بگیرند! اینکه طرف از کجا منطقه زعفرانیه را می‌شناسد جای سئوال داشت اما مشخص بود او اهل حاشیه است. به همین خاطر می‌گویم با دیدن لوکادیا و خانواده اش خوشحال شدم.

او در خصوص رزومه لوکادیا و عملکردش خاطرنشان می‌کند:

یورگن لوکادیا در هلند، آلمان و انگلیس فوتبال بازی کرده و این ثابت می‌کند رزومه خوبی دارد. شاید برای خود اروپایی‌ها هم این سئوال بوده که چرا او به ایران آمده اما امیدوارم لوکادیا از آمادگی بالایی برخوردار باشد. یحیی گل محمدی گفته است که او ۱۰۰ روز در بازی رسمی‌حضور نداشته و شاید این موضوع در ابتدای کار برای این بازیکن کمی‌مشکل ساز شود اما به نظر من مشکل او زدن گل اول است.

پیوس اضافه می‌کند:

یورگن لوکادیا با زدن گل اول می‌تواند به گل‌های بعدی برسد. به شخصه بی صبرانه منتظر تماشای بازی این مهاجم هلندی در بازی رسمی‌پرسپولیس هستم. متأسفانه در سال‌های اخیر پرسپولیس مهاجمان ضعیفی مثل دی کارمو، تادئو یا جونیور براندائو خریده که هیچ کدام به درد بخور نبودند و حالا شاید یورگن لوکادیا بتواند طلسم خریدهای ناموفق این تیم را بشکند.

 

مهاجم سرشناس سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در خصوص سایر فرواردهای این تیم تصریح می‌کند:

مهدی عبدی و حتی حامد پاکدل می‌توانند مهاجمان مفیدی برای پرسپولیس باشند اما باید روی گلزنی تمرینات اختصاصی بیشتری انجام دهند. خود من تا قبل از سفر به قطر و بازی در این کشور نمی‌دانستم تمرینات اختصاصی گلزنی چقدر می‌تواند به یک مهاجم کمک کند. پس از قطر همیشه بیشتر از بقیه در زمین تمرین می‌ماندم و تمرین شوتزنی و سرزنی برای باز کردن دروازه را انجام می‌دادم. من می‌دانم مهدی عبدی مهاجم بسیار مستعدی است و باید تمرینات اختصاصی بیشتری انجام داده و تمرکزش را بیشتر روی بازی و گلزنی بگذارد.

فرشاد پیوس درمورد تساوی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر اظهارداشت:

هفته اول همیشه مشکل و سخت است. پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد اما دفاع ذوب آهن به همراه درخشش دروازه بان این تیم جلوی گلزنی تیم را گرفت. البته در چنین بازی‌هایی نقش مهاجمان گلزن خیلی نمود پیدا می‌کند. باید از حداقل فرصت‌ها استفاده کرد که به نظر می‌رسید در این زمینه پرسپولیس فرصت سوزی کرده باشد.

او در پایان درخصوص بازی با فولاد خوزستان نیز گفت:

بازی بسیار سختی است و درآن شکی نیست. تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنان بسیارخوبی خریده و توانسته است خود را تقویت کند. فولاد با جواد نکونام تیمی‌دارای نظم دفاعی است که سخت گل می‌خورد و جلوی این تیم، پرسپولیس خیلی باید باهوش عمل کند. کوچک ترین اشتباهی می‌تواند با تاوان سنگینی همراه شود. البته با تمام این تفاسیر من شانس پرسپولیس را برای پیروزی زیاد می‌بینم و فکر می‌کنم حداقل با اختلاف یک گل برنده خواهیم شد. امیدوارم در این دیدار شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی باشیم و به بهانه‌های واهی سرمایه‌های اصلی فوتبال را از دیدن بازی تیم‌های محبوب خود محروم نکنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *