بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی ایران ، نوزدهمین تیم جام جهانی 2022 + سند

تیم ملی ایران نوزدهمین تیم جام جهانی 2022 به لحاظ رنینگ فیفا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳
تیم ملی ایران نوزدهمین تیم جام جهانی 2022 به لحاظ رنینگ فیفا

جام جهانی 2022 کمتر از چهار ماه دیگر آغاز می شود و تیم ملی ایران در مصاف با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز رویای صعود را به نمایش می گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جام جهانی 2022 در قطر؛ کمتر از چهار ماه دیگر در دوحه آغاز می شود و تیم ملی ایران در مصاف با تیم های انگلیس – آمریکا و ولز رویای صعود به مرحله گروهی را به نمایش می گذارد.

به گزارش پارس فوتبال، این در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته است و خیلی ها به همین خاطر می گویند ایران نباید در اندیشه صعود باشد. به خصوص که در مسیر آماده سازی برنامه ریزی از سوی فدراسیون فوتبال خوب نبوده است. دست کم تا به اینجای کار. اما رویا پردازی در فوتبال و تلاش برای رسیدن به آن برای هیچ تیمی ممنوع نیست و به نظر می رسد اسکوچیچ و شاگردانش با این امید چشم انتظار شروع جام جهانی در دوحه هستند.

اما همان طور که برخی معتقدند تیم ملی در دوحه نباید به دنبال صعود باشد و حتی یک نمایش شایسته در برابر حریفان برای تیم ملی کافی است فیفا هم قدرت تیم ایران را در بین تیم های حاضر در جام جهانی تشریح کرده است و از شاگردان اسکوچیچ به عنوان تیم نوزدهم جام جهانی یاد کرده است. این در حالی است که در پایان مرحله گروهی 16 تیم به دور حذفی بازی ها صعود می کنند. ایران در رنکینگ فیفا در حال حاضر تیم 23 جهان به حساب می آید اما در بین تیم های حاضر در جام جهانی 2022 تیم نوزدهم است. ایران برای صعود سه پله فاصله دارد اما این رده بندی روی کاغذ است و در درون زمین می توان معادلات تغییر کند.

رنکینگ تیم های حاضر در جام جهانی 2022 از این قرار است:

1-برزیل 2-بلژیک 3-آرژانتین 4-فرانسه 5- انگلیس 6-اسپانیا 7-هلند 8-پرتغال 9-دانمارک 10-آلمان 11-مکزیک 12-اروگوئه 13-آمریکا 14-کرواسی 15-سوئیس 16-سنگال 17-ولز 18-مراکش 19-ایران 20-ژاپن 21-صربستان 22-لهستان 23-کره جنوبی 24-تونس 25-کاستاریکا 26-کامرون 27-استرالیا 28-کانادا 29-اکوادور 30-قطر 31-عربستان 32-غنا

همان طور که در این رده بندی می بینید هر سه حریف ایران در رنکینگ فیفا در شرایط بهتری به نسبت ایران قرار دارند. انگلیس در بین تیم های حاضر در جام جهانی از نظر قدرت فنی تیم پنجم بشمار می رود. آمریکا تیم سیزدهم و ولز تیم هفدهم و این در حالی است که ایران تیم نوزدهم است.

تیم ملی ایران نوزدهمین تیم جام جهانی 2022 به لحاظ رنینگ فیفا

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *