بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش روزنامه انگلیسی علیه تیم ملی ایران و اسکوچیچ + عکس

گزارش مفصل نشریه دیلی میل انگلیس از وضعیت بحرانی تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
گزارش مفصل نشریه دیلی میل انگلیس از وضعیت بحرانی تیم ملی ایران

شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، وضعیت تیم ملی ایران در فاصله سه ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 زیر ذره‌بین رسانه‌های خارجی و خصوصا رسانه‌های انگلیسی که اولین دیدار ما در این مسابقات برابر تیم ملی این کشور برگزار خواهد شد قرار دارد.

همین موضوع باعث شده است که نشریه دیلی میل با انتشار گزارشی به هیاهو و حواشی ایجاد شده در تیم ملی اشاره کند. در این گزارش آمده است:

گرت ساوت‌گیت نگرانی‌های خاص خودش را برای جام جهانی دارد، از دوری مدافعان میانی تیمش از دوران اوج یا قرار گرفتن روی نیمکت در ابتدای فصل تا حذف از لیگ ملت‌ها به دلیل کسب نتایج ضعیف.
اما شاید خیال او از دیدار اول در جام جهانی برابر ایران کمی راحت باشد، چون این تیم نیز از شرایط خوبی برخوردار نیست.

هرچند ایران در حال حاضر از حضور نسل طلایی‌اش در این مسابقات بهره می‌برد اما به نظر می‌رسد که اهمیت دیدار برابر آمریکا در جام جهانی باعث شده است که فدراسیون فوتبال و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی این کشور وارد عمل شود و شانس این کشور برای داشتن یک جام جهانی تاریخی و صعود به مرحله یک هشتم را از بین ببرند.

شرایط فدراسیون فوتبال ایران باعث شده است که اتحادیه فوتبال سازمانی باثبات و با مدیریت درست و خوب به نظر برسد.

گزارش مفصل نشریه دیلی میل انگلیس از وضعیت بحرانی تیم ملی ایران

در ادامه این گزارش آمده است:

پس از اردوی تمرینی پر دردسر در قطر که گزارش‌هایی از بی‌نظمی بازیکنان در آن به گوش می‌رسید، دراگان اسکوچیچ که تیم ملی ایران را به جام جهانی رساند برکنار شد.

اما او شش روز بعد از سوی فدراسیون فوتبال ایران که در حال حاضر درگیر برگزاری انتخابات به منظور تعیین رییس است تصمیم گرفت که او را بار دیگر به این سمت برگرداند چون به حد نصاب درستی برای برکناری او در کمیته مربوطه نرسید.

بنابراین این مربی کروات حالا برگشته است اما به نظر می‌رسد مهلتی که در اختیار او قرار داده شده است موقتی است. وقتی رییس جدید فدراسیون انتخاب شود، او به احتمال زیاد با حد نصاب آرا به صورت رسمی اخراج خواهد شد.

گزارش مفصل نشریه دیلی میل انگلیس از وضعیت بحرانی تیم ملی ایران

دیلی میل در پایان نیز نوشته است:

این اتفاقات باعث شده است که درگیری‌هایی در بین بازیکنان نیز به وجود بیاید. سردار آزمون، مهاجم بایرلورکوزن، با بیانیه‌ای که به نظر می‌رسید از حمایت تمامی اعضای تیم برخوردار است از بازگشت اسکوچیچ استقبال کرد. او نوشته است که ما در کنار کادر فنی تلاش می‌کنیم تا دل مردم ایران را در جام جهانی شاد کنیم و به ما و تیم ملی در این دوران بحرانی و کوتاه اطمینان کنید. ما باید در این جام جهانی مورد حمایت قرار بگیریم. ما بازیکنان از شما می‌خواهیم هیچ تغییری انجام ندهید.

اما مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران که گل برگردانش در سال 2021 به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان انتخاب شد، پیام خودش را منتشر کرد. او نوشته است که این بی‌احترامی به تیم ملی است که بیانیه‌های را به نام بازیکنان و بر اساس منافع شخصی بعضی از بازیکنان منتشر کنید و این تیم را چند دسته کنید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *