بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش احساسی لژیونر سرشناس به شایعه بازگشت به استقلال + سند

محمد نادری : یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت ؛ فضای بی اخلاقی و کم معرفتی که بر بخشی از فوتبال ایران حاکم شده است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۹
استقلال قید جذب محمد نادری را زد ؛ ساپینتو فقط محمد محبی را می خواهد

محمد نادری لژیونر ایران با ادعای اینکه یک مدیر استقلالی با او تماس گرفته است، مدعی شد که فضای بی اخلاقی و کم معرفتی که بر بخشی از فوتبال ایران حاکم شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری با انتشار پیامی احساسی در صفحه شخصی خود ضمن انتقاد از مدیران استقلال با هواداران آبی‌پوش خداحافظی کرد.

محمد نادری که یکی از گزینه‌های مدنظر تیم فوتبال استقلال به شمار می‌رفت، با یک باشگاه ترکیه‌ای به توافق رسید.

عملکرد نه چندان خوب بازیکنان منطقه چپ استقلال باعث شد تا آبی‌پوشان برای جذب دوباره محمد نادری به تکاپو بیافتند.

این بازیکن که علاقه زیادی داشت تا فصل آینده در ایران به فوتبالش ادامه داده و پیراهن استقلال را بپوشد، پس از ناکامی در این امر، بازهم در ترکیه ماندنی شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نادری با یک باشگاه ترکیه‌ای که هنوز نام آن افشا نشده، به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است.

محمد نادری با انتشار پیامی احساسی در صفحه شخصی خود ضمن انتقاد از مدیران باشگاه استقلال با هواداران آبی‌پوش خداحافظی کرد.

وی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از هواداران آبی خداحافظی کرد.

به نام خداوند بخشاینده مهربان

عرض سلام دارم خدمت همه دوستان گرانقدر.با توجه به سوالات بیشمار شما عزیزان،بر خود وظیفه می دانم چند نکته را جهت اطلاع همگان مطرح کنم.

نکته اول ؛در تنها مصاحبه تلویزیونی که طی سال های اخیر داشتم،گفتم که در صورت بازگشت به ایران با افتخار و تنها در استقلال بازی می کنم.

این موضوع نه فقط یک اظهارنظر عادی بلکه به دلیل محبت های فوق العاده هواداران خونگرم استقلال در یک سال حضورم در جمع شان بود.

نکته دوم؛من بازارگرمی و حرف های رسانه پسند بلند نیستم.خداوند شاهد است در این مدت پیشنهادات زیادی از لیگ برتر ایران داشتم اما در انتظار تحقق تماس رسمی و روشن از سوی باشگاه استقلال بودم.در این میان، متاسفانه برخی تلاش کردند از طریق خط و ربط دادن در فضای مجازی درباره علاقه داشتن یا نداشتن کادر فنی استقلال به حضور من مباحثی را طرح کنند.در حالیکه من تا همین دیشب که لیگ های دیگر شروع شده اند و لیگ برتر ایران هم آغاز شده،منتظر تماس رسمی یک مقام مسول از باشگاه استقلال بودم که متاسفانه…فکرش را بکنید در این شرایط چه پاسخی باید به پرسش‌های هواداران استقلال می دادم؟!

سوم اینکه؛وظیفه می دانم در این فضای بی اخلاقی و کم معرفتی که بر بخشی از فوتبال ایران حاکم شده،از ابراز محبت و لطف امیرخان قلعه نویی عزیز و همکاران شان در باشگاه گل گهر و همچنین مدیران عزیز باشگاه تراکتور تبریز و تی تی های دوست داشتنی تشکر ویژه داشته باشم که با الطاف شان من را مرهون بزرگواری خود کردند.

و در نهایت اینکه عهد و پیمان من با هواداران استقلال همیشگی است.امیدوارم در فصل جاری هم با تلاش مربیان و بازیکنان شاهد موفقیت دوباره تیم و طرفداران آبی باشیم…..بدون شک من هم در هر جایی باشم همان سرباز همیشگی استقلال باقی خواهم ماند.به خدا می سپارمتان…

نادری فصل گذشته با پیراهن آلتای‌اسپور عملکرد موفقی را برجای گذاشت و یکی از بازیکنان شاخص لیگ ترکیه بود اما به دلیل عدم پایبندی تیم ترکیه‌ای به تعهداتش و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر، تصمیم به ترک این تیم گرفت.

محمد نادری : یک مدیر استقلالی با من تماس گرفت ؛ فضای بی اخلاقی بر فوتبال حاکم شده

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *