بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده کارلو آنچلوتی در مورد آینده پسرش

آنچلوتی : پسرم داویده در آینده تبدیل به یک سرمربی در دنیای فوتبال خواهد شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵
کارلو آنچلوتی در رئال مادرید

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، مدعی شد پسرش داویده قطعا روزی تبدیل به سرمربی در دنیای فوتبال خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، مدعی شد پسرش داویده قطعا روزی تبدیل به سرمربی در دنیای فوتبال خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی و بزرگ رئال مادرید، با کسب چهارمین قهرمانی در سوپرجام، بیش از هر سرمربی دیگری در تاریخ به این موفقیت دست یافته است. تیم تحت هدایت او شب گذشته موفق شد با دو گل فرانکفورت را مغلوب کند تا روزهای درخشان کارلتو روی نیمکت رئال مادرید ادامه یابد. اما در یک سال اخیر داویده، پسر کارلو آنچلوتی نیز در این باشگاه او را همراهی می کند و به نظر می رسد این سرمربی پرافتخار امیدوار است روزی فرزندش قدم جای پای او بگذارد.

داویده که ماه گذشته 33 ساله شد، قبل از خداحافظی از فوتبال در سال 2009، دوران کوتاهی را در آکادمی جوانان میلان و تیم آماتور بورگومانرو حضور داشت. او ابتدا به عنوان مربی بدنسازی پاری سن ژرمن فعالیت کرد و در ادامه در رختکن رئال مادرید نیز کنار پدرش حضور یافت. داویده در فصل 17-2016 به عنوان دستیار سرمربی در بایرن مونیخ به کادرفنی کارلتو پیوست و از آن زمان با حضور در ناپولی، اورتون و حالا رئال مادرید، همچنان این نقش را برعهده داشته است.

کارلو آنچلوتی در مورد حضور پسرش در کادر فنی رئال مادرید به BT Sport گفت:

داویده در حال حاضر تنها دستیار من در رئال مادرید محسوب می شود، اما من تردیدی ندارم او در آینده تبدیل به یک سرمربی در دنیای فوتبال خواهد شد. داوید در تمرینات رئال مادرید خیلی روی ضربات ایستگاهی کار می کند و روی این مورد تاکید بسیاری دارد. همچنین پسرم از من انرژی بیشتری برای کار کردن دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *