بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادن هازارد به دنبال طلسم شکنی در رئال مادرید

ادن هازارد به دنبال حضور در ترکیب ثابت رئال مادرید در برابر آینتراخت فرانکفورت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۷
ادن هازاد به دنبال طلسم شکنی در رئال مادرید

ادن هازارد ستاره گران قیمت رئال مادرید، شاید امشب اولین فینال خود با لباس این تیم را تجربه کند و در این دیدار به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادن هازارد ستاره گران قیمت رئال مادرید، شاید امشب اولین فینال خود با لباس این تیم را تجربه کند.

به گزارش پارس فوتبال، سه سال پیش بود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد برای خرید ادن هازارد از چلسی به توافق دست یافته است. اما در این مدت او حتی یک خاطره خوب برای هواداران خلق نکرده و فرصت بازی در سه فینال را نیز از دست داده است. اولین فرصت برای این ستاره بلژیکی، بازی سوپرکاپ اسپانیا 2020 بود که رئال مادرید در ضربات پنالتی اتلتیکو مادرید را شکست داد. در آن مقطع ادن هازارد در حال ریکاوری از مصدومیتی بود که در مسابقه لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن ژرمن متحمل شده بود و به همین علت او شانسی برای حضور در فینال برابر رقیب همشهری نداشت.

فصل گذشته نیز رئال مادرید در دو فینال دیگر مقابل اتلتیک بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا و در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول به میدان رفت. ادن هازارد در هیچ یک از این دو دیدار شرایط خوبی نداشت و کارلو آنچلوتی ترجیح داد از ستاره گران قیمت ترکیب خود استفاده نکند. اما حالا این ستاره خلاق به‌همراه دیگر هم تیمی‌هایش برای دیدار فینال سوپرکاپ مقابل اینتراخت فرانکفورت به هلسینکی سفر کرده است. کارلو آنچلوتی اخیرا به‌صراحت اعلام کرد برای فصل آینده روی هازارد حساب می‌کند و عملکرد این بازیکن در مسابقات پیش فصل، باعث خوش بینی در اردوی تیم نسبت به احتمال درخشش او در فصل جدید شده است.

کارلتو آنچلوتی قصد دارد که از هازارد به‌عنوان مهاجم دوم برای پر کردن جای خالی کریم بنزما در موارد اضطراری استفاده کند. ادن هازارد در طول تور ایالات متحده در پست شماره 9 کاذب بازی کرد و احتمال دارد شاهد حضور این بازیکن در مسابقه امشب برابر فرانکفورت باشیم. البته تقریبا تردیدی وجود ندارد که او جایی در ترکیب ثابت رئال مادرید برای این دیدار نخواهد داشت، اما شاید شاهد حضور او در زمین در نیمه دوم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *