بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به بارسلونا ؛ دو خرید تابستانی جدا می شوند + تصاویر

احتمال جدایی کریستینسن و کسیه از بارسلونا در صورت عدم ثبت قرارداد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۷
احتمال جدایی کریستینسن و کسیه از بارسلونا

در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

به گزارش پارس فوتبال، آندریاس کریستینسن و فرانک کسیه امسال تابستان به ترتیب از چلسی و میلان به بارسلونا پیوستند. اما به دلیل مشکلات مالی بارسلونا و اختلاف نظر مدیریت باشگاه با لالیگا هنوز قراردادهای خریدهای جدید و از جمله قرارداد این دو ستاره ثبت نشده است.

اما کریستینسن و کسیه نسبت به دیگر خریدهای تابستانی بارسا وضعیت متفاوتی دارند. چرا که در قراردادهای آنها بندی وجود دارد که اگر باشگاه نتواند تا پیش از اولین بازی فصل قراردادشان را ثبت کند این احتمال وجود دارد که این دو ستاره به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

احتمال جدایی کریستینسن و کسیه از بارسلونا

کریستینسن و کسیه به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا منتقل شدند و در فرمت قراردادهای بارسا برای این دسته از بازیکنان بندی وجود دارد که احتمال جدایی آنها را ممکن می‌کند.

به جز این دو ستاره، بارسلونا امسال تابستان خریدهای دیگری مثل روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کونده هم داشت ولی با توجه به اینکه هیچ‌ یک از این سه نفر بازیکن آزاد نبودند بلوگرانا نگران ثبت نشدن قراردادشان پیش از شروع اولین بازی نیست.

احتمال جدایی کریستینسن و کسیه از بارسلونا

اولین بازی فصل بارسلونا روز شنبه آینده در مقابل رایو وایه‌کانو برگزار خواهد شد. ماجرای قرارداد کریستینسن و کسیه اولین بازی فصل جدید را برای بارسا مهم‌تر از همیشه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *