بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل علاقه ای به پولیشیچ ندارد

احتمال نیمکت نشینی کریستین پولیشیچ در چلسی در فصل جاری

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۲
احتمال نیمکت نشینی کریستین پولیشیچ در چلسی در فصل جاری

یک روزنامه انگلیسی مدعی است توماس توخل به سبک بازی کریستین پولیشیچ علاقه ندارد و بعید است این بازیکن در این فصل بازیکن فیکس این تیم باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک روزنامه انگلیسی مدعی است توماس توخل، سرمربی چلسی، به سبک بازی کریستین پولیشیچ علاقه ندارد و بعید است ستاره آمریکایی در این فصل بازیکن فیکس این تیم باشد.

به گزارش پارس فوتبال، روزنامه انگلیسی گاردین با انتشار یک خبر باعث شد موجی از شایعات درباره احتمال جدایی کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، آغاز شود. این روزنامه مدعی است توماس توخل، سرمربی چلسی، به بازی هافبک آمریکایی اعتقاد ندارد و در نتیجه احتمال اینکه پولیشیچ بتواند در فصل جاری جایگاهی فیکس در ترکیب چلسی پیدا کند بسیار کم است.

پولیشیچ در سال 2019 با قراردادی 70 میلیون یورویی از دورتموند به چلسی پیوست ولی در این مدت به دلیل چندین مورد مصدومیت نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت برای چلسی بدرخشد. دو سال بعد با منصوب شدن توماس توخل به عنوان سرمربی آبی‌های لندن، ستاره بخت ستاره آمریکایی کم‌فروغ‌تر شد. توخل فصل گذشته تنها در سیزده مسابقه از پولیشیچ استفاده کرد.

گفته می‌شود در صورتی که هافبک آمریکایی قصد جدایی از چلسی را داشته باشد دو باشگاه ایتالیایی آث میلان و یوونتوس خواهان جذب او هستند.

جدایی از چلسی به خصوص در آستانه جام جهانی می‌تواند برای پولیشیچ تصمیمی عاقلانه باشد. او چندی پیش در گفتگو با خبرنگاران گفت تنها هدفش این است که دقایق بیشتری در زمین بازی کند. ستاره آمریکایی در این باره گفت:

می‌خواهم دقایق هر چه بیشتری در میدان باشم و تا قبل از جام جهانی به حداکثر آمادگی جسمانی و ذهنی برسم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *