بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش گری نویل به احتمال انتقال فرانکی دی یونگ به چلسی

گری نویل : اگر دی یونگ به چلسی برود، برای ما واقعا فاجعه خواهد بود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۳۴
فرانکی دی یونگ در چلسی

گری نویل می‌‌‌گوید انتقال احتمالی فرانکی دی یونگ از بارسلونا به چلسی اگر عملی شود برای منچستریونایتد اتفاقی وحشتناک و مایه شرمساری خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گری نویل می‌‌‌گوید انتقال احتمالی فرانکی دی یونگ از بارسلونا به چلسی اگر عملی شود برای منچستریونایتد اتفاقی وحشتناک و مایه شرمساری خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، در طول تابستان یکی از شایعات مهم نقل و انتقالاتی منچستریونایتد انتقال فرانکی دی‌یونگ به این باشگاه بود. یونایتدی‌ها این ستاره هلندی را به عنوان مهم‌ترین خرید تابستانی‌شان هدف‌گذاری کرده بودند اما در حالیکه به آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می‌شویم به نظر می‌رسد فرانکی دی یونگ با یونایتد فاصله‌ای بیشتر از همیشه دارد.

آنچه این پرونده را برای شیاطین سرخ پیچیده‌تر کرده شایعاتی است که در روزهای اخیر مطرح شده است. بر اساس این شایعات، در صورتی که ستاره هلندی از اصرار برای ماندگار شدن در بارسا دست بردارد احتمال پیوستن او به چلسی به مراتب بیشتر از یونایتد خواهد بود.

این شایعه هواداران شیاطین سرخ را عصبانی کرده است. یکی از ستاره‌های سابق یونایتد می‌گوید این انتقال اگر انجام شود نه تنها برای این باشگاه مایه شرمساری است بلکه حضور دی‌یونگ در رقیبی مثل چلسی، از نظر فوتبالی هم برای یونایتد وحشتناک خواهد بود.

گری نویل در این باره گفت:

اگر یونایتد نتواند دی‌یونگ را جذب کند همه ما خجالت‌زده می‌شویم. بعد از آن همه تلاش و شایعه مگر می‌شود؟ اما اگر او به چلسی برود، برای ما واقعا فاجعه خواهد بود.

این پرونده سه حالت دارد. یا او به یونایتد می‌آید که از هر نظر عالی است. یا در بارسا می‌ماند که تا حدودی برای یونایتد ناراحتی دارد چون آن همه تلاش به نتیجه نمی‌رسد. اما گزینه سوم آنقدر بد است که حتی نمی‌خواهم به آن فکر کنم. اگر دی‌یونگ به چلسی برود که رقیب ما در لیگ برتر است از همه نظر بد است. نه تنها باشگاه شرمسار می‌شود بلکه ما هافبکی عالی را در تیم رقیب می‌بینیم؛ آن هم کسی که سالها شاگرد سرمربی ما بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *