بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روشن شدن تکلیف دو ستاره بارسلونا تا چند روز دیگر

وضعیت نامشخص مارتین برایثویت و فرانکی دی یونگ در بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۲۸
وضعیت نامشخص مارتین برایثویت و فرانکی دی یونگ در بارسلونا

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند مدیران برنامه‌های دو بازیکن بارسلونا ساعاتی پیش برای مذاکرات نهایی وارد دفتر مرکزی باشگاه شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند مدیران برنامه‌های دو بازیکن بارسلونا مارتین برایثویت و فرانکی دی‌ یونگ، ساعاتی پیش برای مذاکرات نهایی وارد دفتر مرکزی باشگاه شدند.

به گزارش پارس فوتبال، در هفته‌های اخیر مشخص بود که بارسلونا قصد دارد با دو بازیکن خود مارتین برایثویت و فرانکی دی‌یونگ خداحافظی کند. البته دلیل باشگاه برای جدایی این دو بازیکن متفاوت است. بارسا برایثویت را به دلیل نارضایتی کادر فنی از او در فهرست فروش قرار داد اما فرانکی دی‌یونگ به این دلیل در فهرست خروجی قرار گرفت که باشگاه کاتالان برای حل مشکلات اقتصادی‌اش به درآمد حاصل از فروش او نیاز دارد.

رسانه‌های کاتالونیا ساعاتی پیش اعلام کردند مدیران برنامه‌های این دو بازیکن وارد دفتر مرکزی بارسلونا شدند تا مذاکرات نهایی درباره سرنوشت آنها را انجام دهند.

با اینکه در طول تابستان به نظر می‌رسید دی‌یونگ راهی منچستریونایتد خواهد شد اما در تازه‌ترین خبرها ادعا شده که چلسی به خرید ستاره هلندی بسیار نزدیک شده است. فروش این هافبک هلندی به چلسی می‌تواند بخشی از نگرانی‌های مالی بارسا را برطرف کند. از قرارداد او با بارسا چهار سال دیگر باقی مانده و گفته می‌شود ژاوی از نظر فنی از عملکرد او کاملا راضی بوده است.

اما برایثویت شرایط کاملا متفاوتی دارد. در جام خوان گامپر، دیداری که بین بارسلونا و پوماس مکزیک برگزار شد، رسانه‌ها گزارش کردند که هواداران بارسا در ورزشگاه نوکمپ، برایثویت را هو کردند. گفته می‌شود علت واکنش‌های منفی هواداران اصرار او برای جدا نشدن از بلوگرانا است. این مهاجم دانمارکی در 44 بازی برای بارسا تنها 5 گل به ثمر رسانده است و تا پایان قراردادش دو سال دیگر زمان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *