بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلن شیرر : هالند و هری کین رکورد گلزنی من را می‌شکنند

نظر جالب آلن شیرر به احتمال شکسته شدن رکوردش توسط کین و هالند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۴۳
نظر جالب آلن شیرر به احتمال شکسته شدن رکوردش توسط کین و هالند

آلن شیرر رکورددار بیشترین گلهای زده در تاریخ لیگ برتر می‌گوید هالند می‌تواند رکورد او را بشکند هر چند کین زودتر به این رکورد خواهد رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلن شیرر رکورددار بیشترین گلهای زده در تاریخ لیگ برتر، می‌گوید ارلینگ هالند، ستاره جدید منچسترسیتی، می‌تواند رکورد او را بشکند هر چند هری کین زودتر به این رکورد خواهد رسید.

به گزارش پارس فوتبال، ارلینگ هالند، ستاره نروژی، که امسال تابستان با قراردادی 50 میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست بعد از درخشش در پیروزی 2-0 این تیم مقابل وستهام در هفته اول لیگ برتر با سیلی از تعریف و تمجید و ستایش مواجه شده است.

هالند هر دو گل منچسترسیتی را وارد دروازه وستهام کرد تا نشان دهد یکی از مدعیان کفش طلای امسال لیگ برتر خواهد بود. آلن شیرر، کسی که با 260 گل زده، رکورد تعداد گلهای زده در تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد می‌گوید تعریف و تمجیدها از هالند بی‌دلیل نیست و او پتانسیل این را دارد که روزی رکورد گلزنی در لیگ جزیره را بشکند. با اینحال شیرر معتقد است هری کین زودتر از هالند رکورد او را خواهد شکست.

آلن شیرر در این باره گفت:

هالند مهاجم درجه‌ یکی است و در این باره شکی وجود ندارد. بعد از دیدار کامیونیتی‌شیلد که خوب کار نکرده بود با ارلینگ حرف زدم و فهمیدم چه اعتماد به نفسی دارد. در بازی بعدی هم که او دو گل زد و با اینکه شانس هت‌تریک داشت ولی معتقدم به راحتی می‌تواند هر فصل سی تا چهل گل بزند.

هالند اگر همینطور ادامه بدهد و سالم بماند به نظرم حتما شانس این را دارد که رکورد من را بشکند. اما هری کین تا آن زمان حتما رکوردم را شکسته است. بنابراین، هالند باید سعی کند رکورد هری کین را بشکند نه رکورد من را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *