بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد فوق العاده سرجیو کونسیسائو در پورتو + عکس

آغاز ششمین فصل مربیگری سرجیو کونسیسائو در پورتو

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰
سرجیو کونسیسائو در پورتو

دوران حضور سرجیو کونسیسائو روی نیمکت تیم فوتبال پورتو وارد ششمین سال خودش شد. او از این حیث رکوردی جذاب در اختیار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دوران حضور سرجیو کونسیسائو روی نیمکت تیم فوتبال پورتو وارد ششمین سال خودش شد.

به گزارش پارس فوتبال، از زمان پیوستن مهدی طارمی به پورتو، این باشگاه از سوی فوتبال‌دوستان ایرانی هم به طور جدی‌تری دنبال می‌شود. اما بدون شک یکی از دلایل اصلی پیوستن طارمی به پورتو حضور سرجیو کونسیسائو روی نیمکت این تیم بود. سرمربی نسبتا جوانی که شخصا دستور خرید مهدی را به مدیران باشگاه داد تا یکی از طلایی‌ترین دوران حضور فوتبالیست‌های ایرانی در اروپا رقم بخورد.

اما کونسیسائو که پیشتر بازی‌هایش در تیم ملی پرتغال در اواخر قرن بیست و اوایل قرن حاضر میلادی در خاطر تماشاگران ایرانی است، در حالی این روزها هدایت پورتو را برعهده دارد که شروع فعالیتش به عنوان سرمربی سفید و آبی‌ها امروز رسما وارد ششمین سال شد. به مناسب همین اتفاق باشگاه پورتو با توییتی، نخستین تجربه رسمی حضور کونسیسائو روی نیمکت پورتو را یادآوری کرده است.

سرجیو کونسیسائو در پورتو

پنج سال پیش در چنین روزی، سرجیو برای اولین بار در لیگ پریمیرا پرتغال روی نیمکت پورتو نشست و در راه شروع دوران باشکوهش با این باشگاه پرتغالی، استوریل را در اولین گام با نتیجه چهار بر صفر شکست داد و در پایان فصل نخستین قهرمانی را با این تیم جشن گرفت.

کونسیسائو که ماحصل حضورش روی نیمکت پورتو تا اینجا سه قهرمانی در لیگ، سه قهرمانی در سوپرکاپ و دو قهرمانی در جام حذفی بوده، بعد از پشت سر گذاشتن هر سه فصلی که با تیمش به قهرمانی در لیگ پرتغال رسیده، عنوان برترین مربی فصل را هم به خودش اختصاص داده است.

گفتنی است، سرجیو با بیش از 1800 روز حضور روی نیمکت پورتو، رکورددار هدایت پورتو در عصر جدید به شمار می‌رود، با کسب میانگین امتیازی 2.30 از 272 مسابقه، بعد از آندره ویلاش بواش و ژوزه مورینیو، از نظر امتیازی هم جایگاه سوم را در بین سرمربیان این باشگاه در اختیار دارد.

سرجیو کونسیسائو در پورتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *