بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی طارمی ول کن افتخارات فوتبال پرتغال نیست + سند

مهدی طارمی در تیم منتخب هفته اول لیگ برتر پرتغال

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۰
مهدی طارمی

مهدی طارمی که در بازی پورتو و ماریتیمو خوش درخشید و با دو گل بهترین بازیکن زمین شد، در تیم منتخب هفته اول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در جمع ۱۱ بازیکن برتر هفته اول لیگ برتر پرتغال دیده می‌شود.

مهدی طارمی فصل جدید پرتغال را با درخششی چشمگیر آغاز کرد و پس از دو گلی که مقابل توندلا در سوپرجام به ثمر رساند، دو بار دروازه ماریتیمو را در هفته نخست لیگ برتر پرتغال گشود.

سایت تحلیلی «Goal Point» که به بررسی تحلیلی اتفاقات فوتبال این کشور می‌پردازد، تیم منتخب هفته اول لیگ برتر پرتغال را اعلام کرد که طارمی با نمره 9.3 در آن دیده می‌شود. مهاجم تیم ملی ایران پس از رافائل براکالی دروازه‌بان بواویشتا، دومین بازیکن برتر هفته به‌شمار می‌رود.

این سایت درباره طارمی نوشت:

«طارمیتو» در دو بازی رسمی (سوپرجام و لیگ) توانست چهار گل ثبت کند، متنفران از او ناراحت هستند و هواداران فوتبال از کیفیت انکارناپذیر این بازیکن لذت می‌برند.

به‌نظر نمی‌رسد که فوتبال اروپا باور کند طارمی ارزش قیمت 60 میلیون‌یورویی (بند فسخ قرارداد طارمی) را دارد، اما صرف‌نظر از چالشی که کونسیسائو از او می‌خواهد، این مبلغ برای بسیاری از ستاره‌هایی که نمایش عادی مهدی را ارائه نمی‌کنند، به‌راحتی پرداخت می‌شود. به‌نظر می‌رسد هواداران پورتو قدردان این کوته‌فکری هستند! حالا باید برای بسته شدن بازار روزشماری کنیم، چون طارمی را به‌احتمال فراوان به‌دفعات بیشتری در تیم منتخب خواهیم داشت.

تیم منتخب هفته نخست لیگ برتر پرتغال از نگاه کارشناسان «Goal Point» به‌شرح زیر است:

مهدی طارمی در تیم منتخب هفته اول لیگ برتر پرتغال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *