بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فیلیپ کاستیچ ؛ شکار بزرگ یوونتوس در تابستان + عکس

انتقال 18 میلیون یورویی فیلیپ کاستیچ از فرانکفورت به یوونتوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۵
فیلیپ کاستیچ در یوونتوس

باشگاه آینتراخت فرانکفورت برای فروش فیلیپ کاستیچ، ستاره صربستانی به یوونتوس با رقمی بین 17 تا 18 میلیون یورو به توافق کامل رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه آینتراخت فرانکفورت برای فروش فیلیپ کاستیچ، ستاره صربستانی به یوونتوس با رقمی بین 17 تا 18 میلیون یورو به توافق کامل رسیده است.

به گزارش پارس فوتبال، در آستانه شروع فصل جدید سری آ، یوونتوس همچنان در تلاش برای تقویت ترکیب خود و آماده ساختن تیمی برای جبران ناکامی دو فصل گذشته و فتح دوباره اسکودتو است. بعد از خرید بازیکنان نامداری مانند آنخل دی ماریا و پل پوگبا، حالا بیانکونری از فصل بعد فیلیپ کاستیچ را نیز در اختیار خواهد شد. نشریه گاتزتا دلواسپورت این انتقال را نهایی دانست و مدعی شد این ستاره صربستانی به زودی به شهر تورین سفر می کند تا تست پزشکی خود را انجام دهد.

فیلیپ کاستیچ در یوونتوس

پس از توافق شخصی باشگاه یوونتوس با این بازیکن، وینگر 29 ساله و باتجربه در ماه گذشته، حالا باشگاه ایتالیایی با فرانکفورت نیز برای انتقال این بازیکن به توافق کامل دست یافته و کاستیچ به زودی به انتقالی به ارزش 17 تا 18 میلیون یورو راهی لیگ ایتالیا خواهد شد. باشگاه فرانکفورت اعلام کرد که فیلیپ کاستیچ به همراه سایر بازیکنان برای فینال سوپرکاپ فردا شب مقابل رئال مادرید به هلسینکی سفر نخواهد کرد و این مهره ارزشمند در این مسابقه حساس غایب است.

فیلیپ کاستیچ در مجموع 171 بازی برای فرانکفورت انجام داد، 33 گل به ثمر رساند و 64 پاس گل نیز ارسال کرد. قرارداد این بازیکن در سال 2023 به پایان می رسید و باشگاه آلمانی برای فرار از واگذاری رایگان او در تابستان سال آینده، ترجیح داد فیلیپ کاستیچ همین امسال لباس یوونتوس را به تن کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *