بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معمای خط دفاعی پرسپولیس + عکس

گزینه های جذاب در خط دفاعی پرسپولیس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰
خط دفاعی پرسپولیس

یکی از خروجی‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، سیدجلال حسینی بود که یکی از ستون‌های اصلی قهرمانی‌های متوالی این تیم محسوب می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل خیبر با زوج دفاعی جدیدی به میدان رفت.

به گزارش پارس فوتبال، یکی از خروجی‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، سیدجلال حسینی بود که یکی از ستون‌های اصلی قهرمانی‌های متوالی این تیم محسوب می‌شد. سیدجلال کفش‌هایش را آویخت تا سرخ‌ها پس از شش فصل متوالی او را در لیست بازیکنان خود نداشته باشند.

با این حال پرسپولیس برای پر کردن جای خالی عناصر دفاعی فصل گذشته خود زود دست به کار شد و مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی را به خدمت گرفت. وحدت حنانوف، علی نعمتی و فرشاد فرجی نیز دیگر مدافعان این تیم محسوب می‌شوند.

خط دفاعی پرسپولیس

خط دفاعی پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی توانایی چیدن زوج‌های مختلف دفاعی را با پنج مهره خود دارد اما رسیدن به زوج ثابت و هماهنگ در خط دفاع می‌تواند چالشی جدی برای او باشد که فصل گذشته نیز گریبانگیر سرخ‌ها شده بود.

یحیی در بازی دوستانه با خیبر خرم آباد زوج فرشاد فرجی-مرتضی پورعلی گنجی را راهی زمین کرد. مرتضی برای بازگشت به تیم ملی پس از سپری کردن مصدومیت خود تلاش می‌کند و فرشاد فرجی نیز در رقابتی سخت برای رسیدن به ترکیب قرار دارد.

به احتمال زیاد باتوجه به محرومیت پورعلی‌گنجی، علی نعمتی و گئورگی گولسیانی مدافعان اصلی پرسپولیس در هفته اول خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *