بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تقابل جالب 2+2 ایرانی و برزیلی در سپاهان + عکس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳
رقابت ترکیب در سپاهان

فصل گذشته سپاهان با پورقاز و گولسیانی به عنوان مدافعان اصلی کارش را آغاز کرد ولی خیلی طول نکشید که نژادمهدی توانست جای عزت پورقاز را بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد دانشگر و محمد نژادمهدی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سپاهان کار ساده‌ای در پیش ندارند.

به گزارش پارس فوتبال، فصل گذشته سپاهان با عزت پورقاز و گولسیانی به عنوان مدافعان اصلی کارش را آغاز کرد ولی خیلی طول نکشید که نژادمهدی توانست جای عزت پورقاز را بگیرد و تا پایان این فصل در کنار مدافع گرجستانی این روزهای پرسپولیس در قلب خط دفاعی قرار گرفت؛ فصلی که البته با چالش‌های فراوانی برای سپاهان همراه شد.

با شروع فصل جدید و انتخاب مورایس به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان، شاهد تغییراتی در قلب خط دفاعی این تیم بوده‌ایم. این مربی ابتدا عزت پورقاز را در لیست مازاد قرار داد و در شرایطی که محمد دانشگر هم یکی از خریدهای جنجالی سپاهان برای حضور در فصل 22 لقب گرفت، رناتو داسیلویرا از برزیل را نیز به خدمت گرفت.

سرانجام در روزهای اخیر نیز دو تغییر اساسی دیگر در تیم اتفاق افتاد. این بار در شرایطی که نیلسون جونیور به عنوان یک برزیلی دیگر وارد سپاهان شد، شاهد قرار گرفتن محمدرضا مهدی‌زاده در لیست مازاد بودیم تا مشخص شود مورایس که با مورینیو به عنوان یکی از سردمداران دفاع تیمی کار کرده، از ابتدا نگاه ویژه‌ای برای بازسازی خط دفاعی طلایی پوشان داشته است.

رقابت ترکیب در سپاهان

با این وصف انتظار می‌رود در طول فصلی که از روز جمعه با مصاف برابر استقلال در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، جدا از سایر پست‌ها، شاهد نبرد ویژه‌ای میان چهار مدافع میانی سپاهان باشیم. البته در دیدار هفته اول برابر استقلال شانس دانشگر، نژادمهدی و داسیلویرا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر است و جونیور با توجه به دیر اضافه شدن احتمالا به زمان بیشتری برای تطبیق با تاکتیک تیمی نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *