بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ یاسپر سیلسن به هلند بازگشت

عقد رسمی قرارداد یاسپر سیلسن با باشگاه نایمخن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۱۸
عقد رسمی قرارداد یاسپر سیلسن با باشگاه نایمخن

یاسپر سیلسن به هلند برگشته و به باشگاه ان ای سی نایمخن پیوسته است. بنا به گزارش ها قرارداد تیم هلندی با والنسیا ارزش ۱ میلیون یورویی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یاسپر سیلسن والنسیا را ترک و بعد از ۶ سال حضور در اسپانیا به هلند بازگشت.

به گزارش پارس فوتبال، احتمالا این ماجرا به اندازه اتفاقاتی که در بارسلونا در حال رخ دادن است خبرساز نیست اما والنسیا تابستان امسال ‘عملیات خروج’ خود را اجرا کرده است.

تابستان امسال والنسیا برای آوردن بازیکن جدید با محدودیت کمبود بودجه دست و پنجه نرم می کند و مجبور به فروش برخی از ستاره های خود شده است. گزارش شده بود که گونسالو گوئدس تیم را ترک کرده است و راهی ولورهمپتون شده است. پس از آن به تازگی تایید شد که یاسپر سیلسن هم از باشگاه رفته است.

این دروازه بان ۳۳ ساله هلندی یکی از پردرآمدترین بازیکنان والنسیا بود و باشگاه از سبک شدن صورت حساب دستمزدهای خود خوشحال می شود.

سیلسن به هلند برگشته و به باشگاه شهر خود ان ای سی نایمخن پیوسته است. بنا به گزارش ها قرارداد تیم هلندی با والنسیا ارزش ۱ میلیون یورویی دارد.

از دست دادن سیلسن برای والنسیا مشکل بزرگی نخواهد بود از آنجایی که فصل گذشته جایگاه او توسط بازیکن جوان گرجستانی جورجی ممرداشویلی تحت تاثیر قرار گرفته بود. اگرچه هرگز درمورد آمادگی بدنی سیلسن شکی وجود نداشته اما در فصل های گذشته وی زمان بسیار زیادی را بازی نکرده است.

این بازیکن بین سال های 2016 تا 2019 در بارسلونا حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *