بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بارسلونا ستاره هلندی اش را تهدید به شکایت کرد

شکایت بارسلونا از فرانکی دی یونگ در صورت نپذیرفتن شرایط باشگاه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۵۷
شکایت بارسلونا از فرانکی دی یونگ

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، از سوی باشگاه بارسلونا تهدید شده که اگر شرایط جدید آنها را قبول نکند، از او شکایت خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی، از سوی باشگاه بارسلونا تهدید شده که اگر شرایط جدید آنها را قبول نکند، از او شکایت خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، آینده فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، همچنان مبهم است. روز گذشته خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در جریان یک مصاحبه گفت که دی یونگ قرارداد دارد و ماندنی است اما طبق ادعای امروز نشریه اسپورت، از سوی باشگاه کاتالان به دی یونگ اعلام شده که تنها در صورتی ماندنی خواهد بود که شرایط جدید باشگاه را قبول کند.

دی یونگ تابستان 2019 و زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو به بارسلونا پیوست و دستمزد بالایی هم دریافت می‌کند. در پاندمی کرونا توافقی جدید بین دو طرف صورت گرفت که بر اساس آن، بخش قابل توجهی از دستمزد او کسر شد و بارسلونا به بازیکن تعهد داد که پس از بهبود شرایط اقتصادی، دستمزد کامل را به او پرداخت کند. خوان لاپورتا اما این شرایط را قبول ندارد و به مدیر برنامه‌های بازیکن اعلام کرده است که توافق قبلی، غیرقانونی است و باشگاه می‌تواند به‌خاطر آن از دی یونگ شکایت کند.

بارسلونا برای دی یونگ شرط گذاشته است که یا باید با باشگاه قراردادی جدید امضا کند که در آن دستمزدش کاهش زیادی خواهد داشت یا اینکه به یکی از پیشنهادهای رسیده پاسخ مثبت بدهد. در غیر این‌صورت از او شکایت خواهد شد. دی یونگ از چلسی و منچستریونایتد پیشنهاد دارد ولی اعلام کرده که نه دستمزدش را کاهش می‌دهد و نه قصد جدایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *