بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرگیجه ساپینتو در آستانه دیدار با سپاهان ؛ نفرات اصلی استقلال کدام ها هستند؟

احتمال غیبت صالح حردانی و محمدحسین مردامند در ترکیب استقلال در دیدار با سپاهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۸
غیبت 2 بازیکن استقلال مقابل سپاهان

استقلال سه روز دیگر در حساس‌ترین بازی هفته در آغاز رقابت‌های دوره بیست‌ودوم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال درحالی سه روز دیگر در حساس‌ترین بازی هفته در آغاز رقابت‌های دوره بیست‌ودوم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سپاهان می‌رود که از ترکیب کامل خود برای این دیدار برخوردار نخواهد بود

. استقلالی‌ها اگرچه در روزهای اخیر با تمامی نفرات خود تمرینات سفت‌وسختی را ابتدا در اردوی ترکیه و سپس در تهران برگزار کردند اما برخی اتفاقات غیرمترقبه باعث شد ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌ها در روزهای اخیر همه نفراتش را دراختیار نداشته باشد.

ابتدا صالح حردانی در جریان دیدار تدارکاتی اخیر استقلال مقابل هوادار که جمعه گذشته برگزار شد به‌شدت از ناحیه مچ‌پا آسیب دید به‌طوری که مجبور شد زمین بازی را ترک کند. این بازیکن که طی روزهای اخیر به برخی اقدامات درمانی مشغول شده با توصیه پزشکان صبر کرد تا تورم ناحیه مصدوم فروکش کند تا سپس با ام‌آرآی وضعیت قطعی این بازیکن برای دیدار هفته اول مقابل سپاهان مشخص شود.

طبق شنیده‌ها اگرچه مصدومیت حردانی جدی نیست اما از آنجایی که این بازیکن طی روزهای اخیر به‌خاطر این مصدومیت تمرین نکرده است، به‌نظر می‌رسد بازی با سپاهان را از دست داده و به احتمال بسیار زیاد به این بازی حساس نخواهد رسید. البته در پست حردانی بازیکنان دیگری مانند رضا میرزایی و حتی کوین یامگا هم حضور دارند اما برخی مشاهدات از تمرینات روزهای اخیر استقلالی‌ها نشان می‌دهد احتمالا میرزایی در این پست به‌جای حردانی استقلال را مقابل شاگردان مورایس در هفته اول همراهی می‌کند و اگر قرار باشد یامگا در ترکیب اصلی باشد احتمالا در پست دیگری به میدان خواهد رفت.

ازسوی دیگر در خط‌دفاعی استقلال این خبر به گوش می‌رسد با وجودی که محمدحسین مرادمند که نیم‌فصل دوم فصل گذشته را به‌خاطر سپری‌کردن دوران خدمت از استقلال جدا شد، به این تیم بازگشته است اما از آنجایی که کارت پایان خدمت این بازیکن شهریورماه صادر می‌شود، مرادمند هم به‌طور حتم نه‌تنها دیدار با سپاهان بلکه چند هفته ابتدایی دیدارهای تیمش را تا صادرشدن کارت پایان خدمت از دست خواهد داد. مرادمند به‌خاطر همین مشکل نتوانسته بود در موعد مقرر با سایر همبازیان خود راهی ترکیه شود و چند روز بعد از اعزام کاروان استقلال و با حل‌شدن مشکلاتش برای همراهی تیم به آنکارا رفت.

بر همین اساس از تمرینات استقلال خبر می‌رسد که به‌واسطه همین اتفاق، ساپینتو قصد دارد که احتمالا تیمش را جلوی سپاهان با سه مدافع راهی میدان کند از ترکیب چشمی، سیلوا و غلامی در خط‌دفاعی استفاده می‌کند و جالب اینکه مرادمند در دیدارهای اخیر تدارکاتی استقلال به همین واسطه در ترکیب فیکس آبی‌ها مقابل حریفان حضور نداشته است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *