بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهاجم اول استقلال مقابل سپاهان مشخص شد

سجاد شهباززاده مهاجم نوک استقلال مقابل سپاهان

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۰۰
سجاد شهباززاده مهاجم نوک استقلال مقابل سپاهان

از اردوی استقلال اینگونه بر می آید که ساپینتو تصمیم خود را برای نوک خط حمله تیمش مقابل سپاهان گرفته و قصد دارد از سجاد شهباززاده استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد در دیدار با سپاهان، استقلال با یک مهاجم بازی خواهد کرد و مهره اصلی مربی پرتغالی در نوک خط حمله سجاد شهباززاده خواهد بود.

استقلال تهران در اولین بازی در لیگ برتر جمعه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران میزبان تیم سپاهان خواهد بود.

ریکاردو ساپینتو در آخرین دیدار تدارکاتی که در برابر هوادار برگزار شد و با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تیمش را با دو مهاجم در هر دو نیمه به میدان فرستاد اما به نظر می‌رسد در دیدار با سپاهان با یک مهاجم بازی خواهد کرد و مهره اصلی مربی پرتغالی در نوک خط حمله سجاد شهباززاده خواهد بود. مهاجمی که پیش تر در تیم سپاهان بازی می‌کرده است.

کاوه رضایی – امیر اسلان مطهری و آرمان رمضانی سه مهاجم دیگر آبی‌ها در بازی با سپاهان خواهند بود که شاید یکی از این‌ها در جریان بازی به عنوان بازیکن تعویضی شانس حضور در میدان را پیدا کند.

در نقطه مقابل هم مورایس از شهریار مغانلو در نوک خط حمله تیمش استفاده خواهد کرد. البته مورایس بر خلاف ساپینتو در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو نیست و براحتی می‌تواند مهره موثر تیمش در خط حمله را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *