بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

زنگ خطر برای جهانبخش ؛ دیگر در فاینورد فیکس نیستی

نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش در فاینورد در ابتدای فصل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۷
نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش در فاینورد در ابتدای فصل

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی حالا دیگر در فاینورد یک مهره ثابت و موثر به حساب نمی آید. او در ابتدای فصل فوتبال هلند نیمکت نشین شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی حالا دیگر در فاینورد یک مهره ثابت و موثر به حساب نمی آید.

آرنی اسلات سرمربی فاینورد که پیش از شروع فصل مصاحبه انتقادی علیه علیرضا جهانبخش انجام داده بود در هفته نخست بازی ها و در بازی با ویسته آرنهایم در دقیقه ۷۳ کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را وارد میدان کرد. زمانی که همه اتفاقات بازی به پایان رسیده بود و نتیجه ۵-۲ به سود تیم فاینورد پیش می رفت و در پایان هم تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد. شاید اگر فاینورد ۳ گل از حریف پیش نبود علیرضا جهانبخش فرصت حضور در میدان را پیدا نمی کرد.

این رفتار آرنی اسلات که دنباله روی مصاحبه اش علیه علیرضا است زنگ خطر را برای کاپیتان تیم ملی به صدا در آورده است. اینکه اگر در سبک بازی خود تغییر ایجاد کند و پر تلاش ظاهر نشود ممکن است شانس حضور در ترکیب تیم فاینورد را از دست دهد و حتی در آینده ای نزدیک در لیست فروش باشگاه قرار گیرد.

علیرضا از برایتون به فوتبال هلند برگشت تا یک بار دیگر به عنوان مهره موثر و ثابت در ترکیب تیمش بازی کند اما حالا او در فاینورد هم به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *