بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش پل اسکولز به شکست منچستریونایتد : مسخره است

اسکولز : این شروع برای یونایتد واقعا شوکه‌کننده بود. در نیمه اول که تیم واقعا دست و پا چلفتی بازی کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۱
پل اسکولز

پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد، با انتقاد شدید از عملکرد این تیم در بازی مقابل برایتون عملکرد شیاطین سرخ را مسخره توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد، با انتقاد شدید از عملکرد این تیم در بازی مقابل برایتون عملکرد شیاطین سرخ را مسخره توصیف کرد.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد دیشب فصل جدید را در خانه خود با شکست 2-1 مقابل برایتون آغاز کرد. این شکست، یونایتد را با انتقادهای زیادی مواجه کرده است. پل اسکولز، ستاره سابق خط میانی شیاطین سرخ، از جمله این منتقدین بود که با لحنی تند به عملکرد تیم اعتراض کرد و مدعی شد بازیکنان یونایتد و به خصوص خط میانی عملکردی مسخره داشتند.

اسکولز به خصوص از عملکرد ضعیف منچستریونایتد در نیمه اول عصبانی بود. او نوک پیکان را متوجه دو هافبک شیاطین سرخ، فرد و مک‌تامینای‌‌، کرد و مدعی شد آنها در این نیمه اصلا در جریان بازی نبودند.

ستاره سابق یونایتد در این باره گفت:

این شروع برای یونایتد واقعا شوکه‌کننده بود. در نیمه اول که تیم واقعا دست و پا چلفتی بازی کرد. از همان دقایق اول مشخص بود که بازی بد تمام می‌شود. مک‌تامینای همیشه سعی می‌کند با توپ بدود. مسخره است. کیفیت ما در وسط زمین افتضاح بود.

مک‌تامینای شانس آورد که اخراج نشد. باز هم می‌گویم او به جای اینکه پاس بدهد با توپ می‌دود. واقعا مسخره است. فرد هم خیلی بد بود. تن‌هاخ باید از بین این دو نفر به یکی بازی بدهد. اما حتی اگر یکی از آنها در میدان می‌بود هم وضع فرقی نمی‌کرد. کیفیت ما در خط میانی خیلی پایین بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *