بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب وین رونی به شرایط کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد

رونی : فکر می‌کنم یونایتد باید اجازه بدهد تا کریستیانو رونالدو برود

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱
وین رونی

وین رونی اسطوره باشگاه منچستریونایتد به سران این تیم توصیه کرد تا هرچه سریع‌تر اجازه خروج کریستیانو رونالدو را صادر کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وین رونی اسطوره باشگاه منچستریونایتد به سران این تیم توصیه کرد تا هرچه سریع‌تر اجازه خروج کریستیانو رونالدو را صادر کنند.

به گزارش پارس فوتبال، جدایی احتمالی رونالدو از منچستریونایتد به یکی از موضوعات داغ رسانه‌های بریتانیایی در چند هفته گذشته تبدیل شده. این فوق ستاره پرتغالی سی و هفت ساله چندین هفته در تمرینات شیاطین سرخ حضور پیدا نکرد و حتی درخواست جدایی از من یونایتد را نیز داد. او سرانجام هفته گذشته به تمرینات یونایتد اضافه شد، اما در دیدار روز گذشته مقابل برایتون از روی نیمکت کار را آغاز کرد تا اریک تن هاگ به او بفهماند که نظم و انضباط در تیمش حرف اول را می‌زند.

به نقل از سایت گل، وین رونی در ستون مخصوص به خودش در The Times راجع به برنده پنج توپ طلا نوشت:

فکر می‌کنم یونایتد باید اجازه بدهد تا کریستیانو رونالدو برود. نه این که رونالدو نتواند در سیستم اریک تن هاگ بازی کند، بلکه او در هر تیمی می‌تواند بازی کند و گل‌های زیادی نیز به ثمر خواهد رساند. اما نظر شخصی من این است که یونایتد در حال حاضر نمی‌تواند برای فتح عناوین رقابت کند و آن‌ها باید برای قهرمانی در لیگ در سه الی چهار سال آینده نقشه بکشند و تیمی مناسب برای آن بسازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *