بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتمام حجت خوان لاپورتا درباره فرانکی دی یونگ

لاپورتا : فرانکی بازیکن ما است و می‌خواهیم او در بارسا بماند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۳
نظر خوان لاپورتا درباره فرانکی دی یونگ

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا درباره فرانکی دی‌یونگ صحبت کرد و گفت باشگاهش قصدی برای فروش این هافبک هلندی ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا، پس از دیدار دیشب جام خوان گامپر درباره فرانکی دی‌ یونگ صحبت کرد و گفت باشگاهش قصدی برای فروش این هافبک هلندی ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، جدایی احتمالی فرانکی دی‌ یونگ از بارسلونا در تابستان امسال یکی از پیچیده‌ترین و خبرسازترین پرونده‌های نقل و انتقالاتی بوده است. با وجود آنکه گفته می‌شود بارسلونا برای حل مشکلات مالی خود به فروش این ستاره هلندی امید بسته اما خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، بعد از پیروزی 6-0 مقابل پوماس در دیدار جام خوان گامپر گفت بارسا قصد حفظ دی‌یونگ را دارد.

با توجه به صحبت‌های لاپورتا به نظر می‌رسد باشگاه کاتالان از فروش ستاره هلندی پشیمان شده است. البته رئیس بارسا پیش از این هم اظهارات ضد و نقیضی درباره دی‌یونگ داشته است. عامل دیگری که باعث می‌شود همچنان شک و شبهه‌هایی درباره آینده این هافبک بارسا وجود داشته باشد صحبت‌های ژاوی در پایان بازی دیشب است که گفت از آینده ستاره هلندی مطمئن نیست و تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هر اتفاقی ممکن است.

لاپورتا در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت:

فرانکی بازیکن ما است و می‌خواهیم او در بارسا بماند. خودش هم همین را می‌خواهد. ما با حضور دی‌یونگ و دیگر هم‌تیمی‌هایش خط هافبک خیلی پرقدرتی داریم. فرانکی البته پیشنهاد دارد ولی ما می‌خواهیم او بازیکن بارسا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *