بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو مقابل برایتون چه بود؟

تن هاخ : کریستیانو حدود 10 روز است که با تیم تمرین می‌کند و چنین بازیکنی نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴
نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو

جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به یکی از موضوعات داغ رسانه‌های بریتانیایی در چند هفته گذشته تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد از دلایل نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو مقابل برایتون گفت.

به گزارش پارس فوتبال، جدایی احتمالی رونالدو از منچستریونایتد به یکی از موضوعات داغ رسانه‌های بریتانیایی در چند هفته گذشته تبدیل شده. این فوق ستاره پرتغالی سی و هفت ساله چندین هفته در تمرینات شیاطین سرخ حضور پیدا نکرد و حتی درخواست جدایی از من یونایتد را نیز داد. او سرانجام هفته گذشته به تمرینات یونایتد اضافه شد، اما در دیدار روز گذشته مقابل برایتون از روی نیمکت کار را آغاز کرد تا اریک تن هاگ به او بفهماند که نظم و انضباط در تیمش حرف اول را می‌زند.

به نقل از مارکا، منچستریونایتد در اولین دیدار فصل جدید خود مقابل برایتون در لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر یک مغلوب شد. شیاطین سرخ در حالی که مهاجم نوک تخصصی به جز کریستیانو رونالدو در اختیار نداشتند، تصمیم گرفتند تا اریکسن را در نوک خط حمله قرار دهند، اما نتیجه‌ای از این بابت نگرفتند. تن هاگ بعد از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

کریستیانو رونالدو حدود 10 روز است که با تیم تمرین می‌کند و چنین بازیکنی نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند. این دلیل روی نیمکت نشستن رونالدو در دیدار مقابل برایتون بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *