بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورخیز مجتبی گلیج برای جبران ناکامی انتخابی تیم ملی

گلیج : با تمام توان در این مسابقات به روی تشک خواهم رفت تا با مدال طلا به کشور بازگردم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
دورخیز مجتبی گلیج برای جبران ناکامی انتخابی تیم ملی

مجتبی گلیج ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان بدنبال جبران ناکامی انتخابی تیم ملی در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی گلیج ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان بدنبال جبران ناکامی انتخابی تیم ملی در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی است.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از مهر، مجتبی گلیج یکی از مدعیان تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی است که پس از ناکامی در مسابقات انتخابی تیم ملی، فرصت حضور در مسابقات جهانی را از دست داد. حالا او باید در بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه به روی تشک برود تا به قول خودش با کسب مدال طلا، ناکامی در مسیر رسیدن به رقابتهای جهانی را جبران کند.

در همین راستا مجتبی گلیج دارنده مدال برنز رقابتهای جهان در حاشیه آخرین روزهای اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در گفتگو با اظهار داشت:

از لحاظ شرایط بدنی در حد قابل قبولی هستم و با تمام توان در این مسابقات به روی تشک خواهم رفت تا با مدال طلا به کشور بازگردم. البته بعد از انتخابی تیم ملی چند روز استراحت کردم و دوباره به اردو آمدم و تمرینات سبکی را پشت سر گذاشتم. هم اکنون نیز مهیای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی هستم که امیدوارم با بهترین نتیجه همراه باشم.

وی که با ناکامی در رقابتهای انتخابی تیم ملی، شانس حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان را از دست داد، گفت:

متأسفانه در مسابقات انتخابی موفق به کسب نتیجه مطلوب نشدم و طبق نظر کادر فنی به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام می‌شوم. طبیعتاً با توجه به اینکه در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ موفق به کسب مدال برنز شدم، توقع مردم و کادر فنی از من بالاست. در نتیجه از هم اکنون قول می‌دهم که با کمک خدا و تلاش خودم در مسابقات کشورهای اسلامی مدال طلا بگیرم.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان و بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه، نفرات اول و دوم هر وزن در مسابقات انتخابی شرکت کردند و به دو بخش تقسیم شدند. بدین ترتیب نفرات نخست به مسابقات جهانی و نفرات دوم به مسابقات کشورهای اسلامی اعزام می‌شوند.

رقابت‌های کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار خواهد شد که ترکیب تیم ملی کشتی آزاد شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: رضا مومنی

۶۱ کیلوگرم: مجید داستان

۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی

۷۰ کیلوگرم: حسین اباذری

۷۴ کیلوگرم: صادق فیروزپور

۷۹ کیلوگرم: علی‌سوادکوهی

۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی

۹۲ کیلوگرم: احمد بذری

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج

۱۲۵ کیلوگرم: مهدی هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *