بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پشت پرده مذاکرات باشگاه پرسپولیس با ستاره خارجی لو رفت

جزئیات مذاکره پرسپولیس با ستاره هلندی در استانبول ؛ مبلغ مورد نظر لوکادیا و پیش قرارداد محل اختلاف طرفین

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۲:۰۰
جزئیات مذاکره پرسپولیس با ستاره هلندی در استانبول ؛ مبلغ مورد نظر لوکادیا و پیش قرارداد محل اختلاف طرفین

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که جزئیات مذاکره سرخ ها با ستاره هلندی در استانبول به اینجا ختم شده که مبلغ مورد نظر لوکادیا و پیش قرارداد درخواستی او محل اختلاف طرفین بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس با مهاجم هلندی مدنظر خودش به توافق اولیه رسیده بود ولی …

یورگن لوکادیا، مهاجم ۲۸ ساله اهل هلند بازیکنی است که صحبت‌های اولیه را با باشگاه پرسپولیس انجام داده و در حال حاضر محتمل‌ترین گزینه برای تقویت خط حمله سرخ ها به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد او همان مهاجمی باشد که باشگاه در بیانیه‌اش، بدون اسم بردن از او نوشته که مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است. مهاجم فصل گذشته بوخوم آلمان که عمده دوران فوتبالش را در پی‌اس‌وی آیندهوون پشت سر گذاشته طی روزهای گذشته در  ترکیه حضور داشت  و طی ۲ روز گذشته مذاکراتی با نماینده قرمزها داشته است.

گفته می‌شود امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل سرخ ها به عنوان نماینده این باشگاه راهی ترکیه شده تا مقدمات لازم را برای امضای قرارداد با این مهاجم هلندی فراهم کند.

نکته جالب اینجاست که هیچکدام از معاونین و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در سفر به ترکیه حسینی را همراهی نکردند و این مدیر روابط بین الملل قرمزها به تنهایی مذاکرات را با لوکادیا پیش برده و البته به صورت تلفنی مدیران باشگاه را در جریان روند مذاکرات قرار داده است.

شنیده‌ها از جزئیات مذاکرات پرسپولیس و لوکادیا این است که این بازیکن و نماینده‌اش مذاکرات خوب و مثبتی را با نماینده پرسپولیس انجام دادند ولی ۲ موضوع باعث شد تا مذاکرات طرفین منجر به عقد قرارداد نشود. موضوع اصلی مربوط به مبلغ قرارداد است. لوکادیا که به نسبت سایر گزینه‌های مطرح شده برای پرسپولیس دستمزد بالاتری دارد و البته بسیار هم باکیفیت‌تر است، پول بیشتری نسبت به مبلغ مورد نظر و بودجه باشگاه پرسپولیس خواسته و همین موضوع باعث شد تا مذاکرات طرفین گره بخورد.

همچنین یکی از شروط لوکادیا برای آمدن به ایران این بود که باشگاه پرسپولیس مبلغ قابل توجهی را باید به عنوان پیش پرداخت به حساب این بازیکن واریز کند. موضوعی که با توجه به سختی‌های انتقال پول برای باشگاه پرسپولیس و همچنین نداشتن نقدینگی لازم، کار را برای پیوستن مهاجم هلندی به سرخ ها دشوار کرده است.

اختلاف مبلغ پیشنهادی باشگاه پرسپولیس با مبلغ مورد نظر لوکادیا چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار است. باشگاه پرسپولیس آخرین مبلغ پیشنهادی خود را به این بازیکن اعلام کرده و قرار است طی روزهای آینده این بازیکن پاسخ نهایی خود را برای پیوستن به سرخ ها اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *