بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ناگلزمان به طوفان بایرن مونیخ در افتتاحیه بوندسلیگا

ناگلزمان : ما یک بازی باورنکردنی با انرژی بسیار زیاد را ارائه کردیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶
واکنش ناگلزمان به طوفان بایرن مونیخ در افتتاحیه بوندسلیگا

بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول بوندسلیگا و در بازی افتتاحیه به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و این تیم را با نتیجه 1-6 در هم کوبید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ از نمایش شاگردانش در بازی برابر آینتراخت فرانکفورت ابراز رضایت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول بوندسلیگا و در بازی افتتاحیه به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و این تیم را با نتیجه 1-6 در هم کوبید.

بازیکنان بایرن به تیم حریف اجازه ندادند که بازی خودش را در زمین ارائه کند و درخشش جمال موسیالا و سادیو مانه در زمین نیز توجه و تحسین بسیاری را به همراه داشت.

ناگلزمان پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:

ما یک بازی باورنکردنی با انرژی بسیار زیاد را ارائه کردیم. شباهت‌های زیادی با بازی برابر لایپزیش وجود داشت. بازیکنانم خوشحال هستند. پیروزی هر گز عادی نمی‌شود. برد در هر بازی همیشه اتفاقی خاص است، حتی اگر زیاد ببرید. همه تشنه پیروزی بیشتر هستند و من امیدوارم که به همین شکل بمانند.

این مربی آلمانی درباره پیروزی با گل‌های پر تعداد اظهار داشت:

این اتفاقی بسیار ارزشمند است. ما 11 گل در دو بازی به ثمر رساندیم. پس از جدایی لوا مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم و سانترهای کمتری بفرستیم. دفاع کردن وقتی چهار یا پنج بازی در حال دویدن به سمت شما هستند کار آسانی نیست.

سرمربی جوان بایرن با اشاره به سیستم تیمش در این بازی اضافه کرد:

ما با حضور چهار مدافع در زمین بازی کردیم و از سیستم دفاع سه نفره استفاده نکردیم. البته که وقتی با اختلاف پنج گل برنده می‌شوید، همه چیز آسان‌تر است و شما بهترین مربی دنیا هستید و همه به شما می‌گویند که باید به همین روند ادامه دهید. من فکر می‌کنم ما امروز در تمام طول بازی واقعا خوب دفاع کردیم.

او درباره گلی که جاشوا کیمیش از روی ضربه آزاد زد گفت:

بیشترین تحسین باید از تونی تاپالوویچ صورت بگیرد. او متوجه شد که کوین تراپ همیشه در ضربات شروع مجدد کمی جلوتر از خط خودش قرار می‌گیرد. جاشوا خیلی دور بود اما توانست ضربه آزاد را به زیبایی وارد دروازه کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *