بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی آینتراخت فرانکفورت : ترسی از بایرن و رئال نداریم

صحبت های اولیور گاسنر در آستانه دیدار سوپرجام اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۶
آینتراخت فرانکفورت

6 روز دیگر در هلسینکی فنلاند، تیم های رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت در سوپرکاپ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی آینتراخت فرانکفورت از انگیزه بالای تیمش برای پیروزی بر بایرن مونیخ و رئال مادرید حرف زد.

به گزارش پارس فوتبال، 6 روز دیگر در هلسینکی فنلاند، تیم های رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت در سوپرکاپ اروپا به مصاف هم خواهند رفت. تیم آلمانی پس از هفت بزی دوستانه و یک بازی رسمی، در شرایط خوبی قرار دارد و فردا در اولین هفته بوندس‌لیگا هم باید برابر بایرن مونیخ قرار بگیرد. فرانکفورت میزبان بایرن است و سرمربی این تیم از انگیزه بالای بازیکنانش برای پیروزی بر قهرمان بوندس‌لیگا خبر داد.

اولیور گاسنر، سرمربی فرانکفورت، در نشست خبری این بازی گفت:

پس از برتری 4-0 بر ماگدبورگ در جام حذفی، تیم در شرایط روحی خوبی قرار دارد و مهیای بازی با بایرن هستیم. برای این بازی نیازی نیست بازیکنان‌تان را تهییج کنید. بازی با بایرن می‌تواند انگیزه هر فوتبالیستی را بالا ببرد. ما ترسی از بایرن نداریم و می‌خواهیم هفته اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بایرن قهرمان بوندس‌لیگاست ولی ما می‌خواهیم ثابت کنیم که در فصل جدید، تیمی مدعی خواهیم بود.

گاسنر ادامه داد:

حتی به تساوی هم راضی نیستیم. برابر بایرن تسلیم نخواهیم شد و به دنبال پیروزی هستیم. پس از این بازی باید برابر رئال در سوپرکاپ اروپا قرار بگیریم و هیچ چیز بهتر از این نیست که با پیروزی بر بایرن به مصاف رئال برویم. امیدوارم هفته بعد در شرایطی مقابل شما خبرنگاران حاضر شوم که هم برابر بایرن و هم رئال پیروز شده باشیم. ما بدون ترس از نام بایرن و رئال در این دو بازی حاضر خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *