بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کریستال پالاس 0 – 3 آرسنال ؛ درس فوتبال توپچی ها به ویرا + عکس

برتری 2 بر 0 آرسنال برابر کریستال پالاس در دیدار افتتاحیه لیگ جزیره

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۳۷
برتری 2 بر 0 آرسنال برابر کریستال پالاس در دیدار افتتاحیه لیگ جزیره

آرسنال در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه قاطعانه 2-0 کریستال پالاس میزبان را شکست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2-0 کریستال پالاس را شکست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان میکل آرتتا که فصل گذشته در این ورزشگاه با سه گل شکست خورده بودند، در دیدار امشب برتر از حریف ظاهر شدند و در نهایت با دو گل به برتری رسیدند.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 4 بود که روی حرکت دیدنی گابریل ژسوس، توپ با دفع ناقص مارک گوئهی به گابریل مارتینلی رسید اما ضربه او از مقابل دروازه عبور کرد.

چند دقیقه بعد، روی پاس مارتین اودگارد، این اولکساندر زینچنکو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه‌بان پالاس حضور داشت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 20، روی یک ضربه کرنر توپچی ها به گل رسید. روی ارسال بوکایو ساکا از سمت چپ دروازه پالاس بود که توپ درون محوطه جریمه به زینچنکو رسید و او هم با ضربه سر، مارتنیلی را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد. این مهاجم برزیلی هم با ضربه سر موفق شد حساب کار را 1-0 کند.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت ویژه ای منجر نشد تا اینکه در دقیقه 42، روی ارسال ایزه و ضربه سر اندرسون، این اودسون ادوارد بود که صاحب موقعیت شد ولی ضربه سر او را آرون رمزدیل با یک واکنش خوب برگشت داد.

در وقت های اضافه نیمه اول، روی پاس جوردن آیو، این ادوارد بود بار دیگر که صاحب موقعیت شد اما ضربه اول او را سالیبا دفع کرد و ضربه بعدی او هم از بالای دروازه به بیرون رفت و به این ترتیب نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 52 بود که روی یک ضربه حمله بازیکنان پالاس صاحب موقعیت شدند اما ضربه ایزه را رمزدیل با حضور به موقع مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 70، روی پاس بن وایت، این ساکا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از زاویه بسته، از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری 2 بر 0 آرسنال برابر کریستال پالاس در دیدار افتتاحیه لیگ جزیره

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 85، آرسنال به گل دوم رسید. ساکا که در سمت چپ محوطه جریمه پالاس صاحب موقعیت شده بود، ارسال تند و تیز به دهانه دروازه داشت که بعد از برخورد به سر گوئهی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

برتری 2 بر 0 آرسنال برابر کریستال پالاس در دیدار افتتاحیه لیگ جزیره

دو دقیقه بعد آرسنال می توانست به گل سوم برسد اما ساکا که با پاس اودگارد صاحب موقعیت شده بود، این بار نتوانست از سد گوئهی عبور کند.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بازی در نهایت با برتری 2-0 شاگردان آرتتا به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *