بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی قایدی از لیست شباب الاهلی خارج شد + عکس

جدایی قطعی مهدی قایدی از شباب الاهلی پس از خروج نامش از لیست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۸
جدایی قطعی مهدی قایدی از شباب الاهلی

روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست بازیکنان خارجی شباب الاهلی خبر داد. بدین ترتیب جدایی این بازیکن قطعی به نظر می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه امارات الیوم از خروج نام مهدی قایدی از فهرست بازیکنان خارجی شباب الاهلی خبر داد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از اینکه وینگر ایرانی شباب الاهلی تیمش را در سفر به کشور صربستان و برگزاری اردوی پیش فصل همراهی نکرد، اخبار مربوط به جدایی او و شایعات درباره مقصد بعدی این بازیکن افزایش یافت.

در روزهای اخیر نیز اخباری درباره افزایش شانس استقلال برای جذب این بازیکن منتشر شد و گفته می شود که مدیران باشگاه در حال پیش بردن مذاکرات با مدیران شباب الاهلی هستند تا زمینه را برای بازگشت قایدی فراهم کنند.

طبق قانون لیگ امارات، هر تیم می تواند 5 بازیکن خارجی بزرگسال را در فهرست نفرات خود به ثبت برساند که پس از استخدام عمر خریبین، عملا جدایی قایدی از شباب الاهلی قطعی شد و این بازیکن به دنبال انتخاب تیم جدید خود است.

در همین رابطه روزنامه امارات الیوم به بررسی خرید جدید شوالیه های سرخ پرداخت و در بخشی از این گزارش نوشت که اکنون خارجی های شباب الاهلی شامل عمر خریبین سوری، احمد نوراللهی ایرانی، فدریکو کارتابیا آرژانتینی و عزیز جانیف ازبکستانی خواهند بود.

جدایی قطعی مهدی قایدی از شباب الاهلی

پس از جدایی توماس اولسن، به نظر می رسد که لئوناردو ژاردیم در پی انتخاب یک مهاجم خارجی برای تیمش است تا لیست 5 نفره بازیکنان خارجی بزرگسال او پر شوند و بدین ترتیب قایدی نیز در لیست خروج تیم قرار خواهد گرفت.

باید دید در روزهای آینده این بازیکن بوشهری چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می کند. شباب الاهلی قصد ندارد این بازیکن را به تیم های اماراتی قرض دهد و اکنون شانس استقلال برای جذب این بازیکن بیشتر است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *