بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کفش طلا، هدف ستاره با انگیزه استقلال + عکس

انگیزه بالای کوین یامگا برای کسب عنوان آقای گلی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۸
یامگا ؛ انگیزه بالای کوین یامگا برای کسب عنوان آقای گلی

مهاجم فرانسوی استقلال اینروزها با انگیزه زیاد و روحیه بالا کارش را در تمرینات جلو می‌برد و آماده شروع لیگ برتر می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوین یامگا در فصل گذشته لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و در نهایت با 10 گل زده بهترین گلزن آبی ها لقب گرفت. یامگا پارسال با نظر فرهاد مجیدی به استقلال آمد و قراردادی دو ساله را با آبی پوشان امضا کرد.

او در مدت حضور در استقلال یکی از موثرترین بازیکنان این تیم بود و حالا با توجه به بالارفتن تجربه اش در لیگ ایران انتظار می‌رود در لیگ بیست و دوم نیز موفقیت های بیشتری را به دست بیاورد.

یامگا پارسال نسبت به گادوین منشا گل های کمتری به ثمر رساند و نتوانست به عنوان آقای گلی لیگ برتر برسد اما برای فصل جدید برنامه ریزی ویژه‌ای کرده است.

ستاره فرانسوی استقلال با انگیزه زیاد و روحیه بالا این روزها زیر نظر ساپینتو تمرینات خود را دنبال می‌کند و امیدوار است که بتواند روزهای بهتری را پشت سر بگذارد. یامگا بدون شک برای فصل جدید به عنوان بهترین گلزن استقلال راضی نیست و برای آقای گلی در لیگ برتر و دریافت کفش طلا خیز برداشته است.

این در حالی است که ساپینتو نیز به نحوه بازی یامگا علاقه دارد و روی او به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذار هجومی تیمش حساب باز کرده است. با این شرایط احتمالا بازهم شاهد درخشش این بازیکن خارجی در ترکیب استقلال خواهیم بود.

 

یامگا ؛ انگیزه بالای کوین یامگا برای کسب عنوان آقای گلی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *