بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام دی یونگ به بارسلونا ؛ این جدایی ورزشی نیست

جدایی دی یونگ از بارسلونا به دلایل غیر ورزشی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳
جدایی دی یونگ از بارسلونا

فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا معتقد است که دلیل تصمیم این باشگاه برای فروش او ورزشی نیست و همین کار جدایی را سخت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانکی دی‌ یونگ، هافبک بارسلونا معتقد است که دلیل تصمیم این باشگاه برای فروش او ورزشی نیست و همین کار جدایی را سخت کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، تلاش‌های منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن دی‌یونگ هنوز جواب نداده است و او همچنان در برابر فشارها برای ترک نوکمپ مقاومت می‌کند.

مدیران بارسلونا پس از چند هفته مذاکره با یونایتد بالاخره بر سر مبلغ مدنظرشان برای فروش او به توافق رسیدند اما این هافبک هلندی اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر نیست این باشگاه را ترک کند.

حتی چشم‌انداز همکاری دوباره با اریک تن‌هاخ که روزهای درخشان حضور دی‌یونگ در آژاکس را رقم زده بود هم نتوانست او را وسوسه کند.

این در حالی است که نمایندگان این ستاره هلندی پیش از این هم به بارسا اعلام کرده بودند که قبل از این که هر تصمیمی بگیرند باید تکلیف دستمزد معوقه این بازیکن که به دلیل شرایط مالی این باشگاه با پرداخت دیرهنگام آن موافقت کرده بود روشن شود.

اما به نظر می‌رسد که دلیل اصلی مخالفت او با ترک بارسا چیزی غیر از این مسائل است.. روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که دی‌یونگ معتقد است که تصمیم مدیران بارسا برای فروش او به هیچ وجه ورزشی نیست و صرفا مسائل مالی آنها را وادار به انجام این کار کرده است.

همین باور باعث شده است که او تصمیم بگیرد به حضورش در این تیم ادامه دهد و عضوی از پروژه بارسا باشد که از نظر او یک پروژه موفق برای آینده است. او می‌خواهد توانایی‌هایش را در این تیم نشان دهد و آماده است تا نظر ژاوی را هم جلب کند.

با این حال، این روزنامه تاکید کرده است که اگر شرایط به همین منوال پیش برود و فشارهای مدیران بارسا ادامه داشته باشد، جدایی دی‌یونگ از این باشگاه اتفاق دور از ذهنی نخواهد بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *