بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرار میلیمتری بغداد بونجاح از چنگ آفساید + عکس

اولین گل فصل بغداد بونجاح در السد با عبور از تله آفساید

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۴۶
اولین گل فصل بغداد بونجاح در السد با عبور از تله آفساید

بغداد بونجاح پس از سپری کردن هفت سال درخشان در السد قطر بازهم در فصل جدید با پیراهن این تیم دیده خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بغداد بونجاح ستاره الجزایری السد در نخستین بازی رسمی فصل جدید موفق به گلزنی شد.

به گزارش پارس فوتبال، بغداد بونجاح پس از سپری کردن هفت سال درخشان در السد قطر بازهم در فصل جدید با پیراهن این تیم دیده خواهد شد و امروز در مسابقه افتتاحیه لیگ ستارگان توانسته برابر المرخیه گلزنی کند.

تیم فوتبال السد از ساعت ۱۹:۰۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه در نخستین مسابقه فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر به مصاف المرخیه رفته و در حالی نیمه اول را با برتری ۲ بر یک پشت سر گذاشته که بغداد بونجاح توانسته دو بار دروازه حریف‌شان را باز کند که البته یکی از گل‌های وی پذیرفته شده است.

ستاره الجزایری السد که مقطعی هم گفته می‌شد مورد توجه بارسلونا قرار دارد، سال گذشته شرایط سختی داشت و به‌خاطر آسیب دیدگی در ۱۷ مسابقه لیگ ستارگان به میدان رفت و نتوانست بیشتر از ۱۳ گل بزند تا نتواند آقای گلی خود را برای پنجمین بار تجربه کند، اما او فصل جدید را درخشان شروع کرده است.

بغداد بونجاح در دیدار امروز مقابل المرخیه در دقیقه ۲۴ گلزنی کرد که کمک داور ویدئویی این گل را آفساید گرفت، اما در دقیقه ۳۷ این مهاجم توانست با فرار از تله آفساید مدافعان حریف، در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

اولین گل فصل بغداد بونجاح در السد با عبور از تله آفساید

بونجاح که چهار آقای گلی در فوتبال قطر را تجربه کرده، حالا شروع خوبی در فصل جدید با زدن یک گل در یک نیمه داشته تا نشان بدهد در سن ۳۰ سالگی و پس از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت، آماده درخشش دوباره در فوتبال قطر و آسیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *