بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روح علی پروین در پیراهن شماره 7 پرسپولیس در کالبد سروش رفیعی دمیده شد + عکس

چهره درخشان سروش رفیعی با پیراهن شماره 7 پرسپولیس در بازی های دوستانه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۰
چهره درخشان سروش رفیعی با پیراهن شماره 7 پرسپولیس در بازی های دوستانه

سروش رفیعی در بازگشت به پرسپولیس دوباره شماره ۷ را به تن کرده تا تلاش کند خاطرات بد وارثان این پیراهن را پاک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سروش رفیعی در بازگشت به پرسپولیس دوباره شماره ۷ را به تن کرده تا تلاش کند خاطرات بد وارثان این پیراهن را پاک کند.

در لیگ نوزدهم جونیور براندائو برزیلی پس از پیوستن به پرسپولیس یک درخواست غیر منتظره داشت؛ او می‌خواست با شماره ۷ سرخ‌ها به میدان برود و به این مهم هم دست یافت اما کوچکترین فایده‌ای برای قرمزها نداشت و بدون گل زده این تیم را ترک کرد.

این بازیکن برزیلی به آخرین شماره ۷ پرسپولیس تبدیل شد و پس از آن گفته می‌شد این باشگاه شماره‌ای که سالها بر تن علی پروین بوده را بایگانی کرده و حتی درخواست عیسی آل‌کثیر برای پوشیدن آن رد شده بود.

اما با بازگشت سروش رفیعی به پرسپولیس بار دیگر سرخ‌ها در لیست خود بازیکنی با شماره ۷ خواهند داشت. او در دو مقطع کوتاه لیگ شانزدهم و هجدهم نیز هفت می‌پوشید و شاید اگر کسی غیر از رفیعی بود باشگاه به راحتی درخواست او را رد می‌کرد.

سروش رفیعی در پرسپولیس

حالا سروش بار دیگر فرصت پیدا کرده در پرسپولیس و با این شماره خاص و حساس که تعداد بسیار زیادی از بازیکنان با پوشیدن آن ناکام بوده‌اند بازی کند. رفیعی روز گذشته شماره هفت را در بازی دوستانه مقابل تیم ملی امید به تن داشت و پشت تک مهاجم ترکیب پرسپولیس بازی می‌کرد. بازیکن طراحی که در بازگشت به پرسپولیس همانند بیرانوند با دیگران زیاد صحبت می‌کند و یکی از باتجربه‌های ترکیب نیز محسوب می‌شود

باید دید رفیعی در بازی‌های رسمی چه عملکردی با پیراهن مورد توجه پرسپولیسی‌ها خواهد داشت. بدون شک برای کمتر بازیکنی فرصت بازی در سه مقطع در پرسپولیس با پیراهن محبوبش فراهم می‌شود و همین موضوع رفیعی را در موقعیتی خاص قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *