بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری مدیر تیم مطرح لیگ برتری درباره قرارداد دو خرید جدید استقلال

افشاگری جدید از نقل و انتقالات استقلال ؛ روح الله محمدی : زواره ای و حامدی فر ۲ بازیکن جدید آبی ها قراردادی ۳۰ تا ۴۰ برابری بستند !

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۲
افشاگری جدید از نقل و انتقالات استقلال ؛ روح الله محمدی : زواره ای و حامدی فر ۲ بازیکن جدید آبی ها قراردادی ۳۰ تا ۴۰ برابری بستند !

روح الله محمدی عضو هیئت مدیره صنعت نفت آبادان مدعی شد که زواره ای و حامدی فر ۲ بازیکن جدید استقلال قراردادی ۳۰ تا ۴۰ برابری بستند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان از قرارداد بیشتر از ۳۰ برابری دو بازیکن استقلال با آبی‌های پایتخت خبر داد.

روح‌الله محمدی درباره مشکل باشگاه صنعت نفت برای میزبانی در لیگ برتر فوتبال گفت:

ورزشگاه تختی دارای استاندارد برای برگزاری لیگ بود، اما بعد از اتفاق تلخ متروپل، حساسیت‌هایی روی اماکن مخلتف وجود داشت و بررسی‌هایی توسط پالایشگاه آبادان صورت گرفت و ایراداتی گرفته شد. سن ورزشگاه بالاست، اما ایمنی‌های لازم در این سال‌ها انجام شده و تمهیداتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد:

برخی ایرادها گرفته شد که بلافاصله روال کار و تشریفات اداری از جمله مناقصه شروع شد. بعد از طی این مراحل کار آغاز شد و اعلام کردند تا آغاز لیگ، این ورزشگاه آماده خواهد شد. با سرعت خوبی و بدون تعطیلی کار پیش می‌رود تا بتوانیم بازی‌ها را در آبادان با حضور تماشاگر انجام دهیم و اگر بدون تماشاگر شد، کم‌کم مجوز حضور تماشاگران را خواهیم گرفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت درباره اینکه عمر مفید سازه ورزشگاه تختی آبادان تمام شده است و اگر این ورزشگاه آماده نشود، کدام ورزشگاه میزبان بازی‌های خانگی صنعت نفت خواهد شد، تصریح کرد:

من در این زمینه که تخصصی است، اظهارنظری نمی‌کنم، اما اگر ورزشگاه آماده نشود، ورزشگاه تختی اهواز یا ورزشگاه فولاد را در نظر داریم. ورزشگاه خرمشهر هم علیرغم اینکه سن پایینی دارد، اما ایرادهای زیادی دارد که هم مشکل چمن دارد که آماده‌سازی آن به شروع لیگ نمی‌رسید و هم امکانات ورزشگاه کامل نبود یا فرسوده شده بود.

محمدی درباره علت جدایی علیرضا منصوریان اظهار داشت:

با آقای منصوریان تا روزهای آخر که بیانیه صادر کرد، مذاکرات ادامه داشت و دوست داشتیم این فصل در کنار او باشیم، اما بنا به تصمیم خودش عذرخواهی کرد که دیگر در آبادان نباشد. بر اساس نظرات ابراهیم قاسمپور به‌عنوان کمیته فنی و هیئت مدیره، گزینه‌ها بررسی شد که از بین آنها، به نتیجه رسیدیم که در خدمت آقای پرکاس باشیم که بهترین گزینه بود. با توجه به هدف‌گذاری‌ها پس از جدایی آقای منصوریان با آقای پرکاس به توافق رسیدیم.

وی درباره وضعیت اقتصادی باشگاه و همچنین نقل‌وانتقالات عنوان کرد:

در همه دنیا درآمد فوتبال مشخص است. حق پخش تلویزیونی، بلیت‌فروشی، فروش لباس و استفاده از اسپانسرهاست که باشگاه‌ها با توجه به محبوبیت و نتیجه‌ای که می‌گیرند، درآمد دارند. در کشور ما بر اساس قوانین برنامه پنج ساله پنجم و پس از آن پنج ساله ششم، کمک دولت به ورزش ممنوع شده است، اما برخی تیم‌ها که صنعتی هستند، به جز درآمدهای مشروع فوتبال، یکسری هزینه‌های زیادی در فوتبال می‌کنند و همیشه هم شاکی هستند.

عضو هیئت مدیره صنعت نفت در ادامه بیان کرد:

صنعت نفت تنها تیمی است که بودجه را خود مجموعه مدیریتی باشگاه تأمین می‌کند و بودجه محدودی نسبت به برخی تیم‌های صنعتی داریم. ۵۰ تا ۶۰ میلیارد برآورد بودجه ماست که در تلاش برای تأمین آن هستیم. رفتار جوانمردانه مالی که باید در فوتبال رعایت شود، اصلاً در لیگ برتر نمی‌بینیم.

محمدی خاطرنشان کرد:

مدیرعامل یا یک عضو هیئت مدیره باشگاه صنعتی، به هیئت مدیره آن شرکت صنعتی می‌روند و ابتدای سال ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد بودجه مصوب می‌کنند که بخشی از آن را ابتدا می‌گیرند و باقی آن یک‌دهم تا یک‌دوازدهم را سالیانه دریافت می‌کنند. بودجه ما در باشگاه صنعت نفت محدود است و باید با وسواس بیشتری هزینه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان فصل گذشته صنعت نفت ارقام عجیبی برای تمدید قرارداد پیشنهاد کرده‌اند یا خیر، اظهار داشت:

بله. زواره‌ای و حامدی‌فر که به استقلال تهران رفته‌اند، در صنعت نفت رشد کرده‌اند و بازیکنان مثمرثمری بوده‌اند. آنها با رقمی حدود ۳۰ تا ۴۰ برابر قراردادی که با ما داشتند، به استقلال رفتند. بازیکنی از سال گذشته داشتیم که دو برابر سقف قراردادی که برای تیم در نظر گرفتیم، برای ماندن پیشنهاد داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در خصوص مقایسه بودجه این باشگاه با دو باشگاه دیگر خوزستانی گفت:

فولاد شرکت صنعتی است و شرایطی مشخص دارد. محدودیت قانونی برنامه ششم توسعه مشمول فولاد نمی‌شود. بودجه مجموعه نفت مسجدسلیمان با ما برابر است و ما باید تشریفات اداری بیشتری را طی کنیم تا به بودجه خودمان دسترسی داشته باشیم.

محمدی درخصوص مشکلی که مانع واریز کمک‌های دولتی به حساب باشگاه صنعت نفت شده است، تصریح کرد:

زنگنه (وزیر پیشین نفت) دستورالعملی برای این موضوع نداد و برنامه ششم توسعه، هرگونه هزینه‌کرد در ورزش حرفه‌ای را تضییع حقوق بیت‌المال دانسته است.

وی با اشاره به روند انتقال بازیکنان خارجی به باشگاه‌های کشورمان بیان کرد:

فدراسیون بر اساس اتفاقاتی که ظرف سال‌های گذشته در فوتبال کشور رخ داد، آیین‌نامه‌ای تنظیم کرد که تیم‌های سرخابی تهرانی به‌خاطر پرونده‌های متعددی که در مراجع مختلف داشته‌اند، در صدر آن بودند. علاوه بر در نظر گرفتن شرایط فنی و سوابق بازیکنان، باشگاه‌ها باید تضمین بانکی معتبری معادل قرارداد بازیکن خارجی ارائه کنند. این بند سال گذشته تنها برای استقلال و پرسپولیس اعمال نشد!

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت با بیان اینکه جذب یک بازیکن ۲۰۰ هزار دلاری باید هشت میلیارد تومان وثیقه بگذارد، عنوان کرد:

با توجه به سقف تعهدات و محدودیت بودجه، دست سرمربی‌مان را باز گذاشت که بازیکنان مدنظر خود را انتخاب کنند. از پرکاس تشکر می‌کنم که شرایط بودجه‌ای باشگاه را در نظر گرفت. او سه بازیکن را در نظر گرفته که تشریفات حضور آنها در ایران در حال طی شدن است و از میان آنها، یک یا دو بازیکن با ظرفیت به خدمت می‌گیریم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا منطقه آزاد به باشگاه صنعت نفت کمک مالی می‌کند یا خیر، اظهار داشت:

بر اساس قراردادی که با منطقه آزاد داشتیم، این شرکت تعهد اسپانسری ۱۰ میلیاردی داد. مسئولان امسال پیگیری کردند و صحبت بر افزایش رقم بوده است. با شرایطی که در آبادان گذشته، هنوز قراردادی بین صنعت نفت و منطقه آزاد منعقد نشده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *