بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیا ساپینتو طلسم مربیان خارجی استقلال را می شکند؟

ریکاردو ساپینتو به دنبال قهرمانی با استقلال به عنوان اولین مربی خارجی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۳
ساپینتو در استقلال

لیگ بیست و دوم در شرف آغاز است و ریکاردو ساپینتو قصد دارد طلسم قهرمان نشدن استقلال با مربیان خارجی را برای این تیم بشکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا ریکاردو ساپینتو می‌تواند طلسم سرمربیان خارجی استقلال را بشکند؟

به گزارش پارس فوتبال، سرمربی پرتغالی‌ها امید زیادی دارد که بتواند فصل خوبی را در تیم جدیدش سپری و از عنوان قهرمانی این تیم دفاع کند منتهی نکته نگران‌کننده برای استقلالی‌ها، اینجاست که این تیم در لیگ برتر، هیچوقت یک فصل را با سرمربی خارجی‌اش به پایان نرسانده است.

آنطور که روزنامه گل نوشته، استقلال در لیگهای دوم، هجدهم و نوزدهم، کارش را با سرمربی خارجی استارت زد که نتوانست فصل را با آنها تمام کند.

در دومین فصل لیگ برتر، رولند کخ آلمانی روی نیمکت آبی‌ها نشست اما او فقط بیست هفته در این تیم دوام آورد و در ابتدای اردیبهشت سال 1382، از سمتش برکنار شد تا جواد زرینچه جای او را روی نیمکت استقلال بگیرد.

در لیگ هجدهم هم وینفرد شفر که از ابتدای فصل روی نیمکت استقلال حضور داشت، بعد از باخت به پدیده در هفته بیست و هفتم و از بین رفتن امکان قهرمانی تیمش، برکنار شد تا فرهاد مجیدی جای او را بگیرد.

در لیگ نوزدهم هم استقلال، فصل را با آندره‌آ استراماچونی شروع کرد اما این مربی ایتالیایی هم در واکنش به بدقولی باشگاه در پرداخت مطالباتش، از سمت خود استعفا داد تا عمر همکاری او با استقلال، فقط 13 هفته باشد.

حالا باید دید ریکاردو ساپینتو می‌تواند این طلسم را بشکند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *