بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب گزینه خرید منچستریونایتد ؛ ستاره گلزن برزیلی + فیلم

گل ها و مهارت های آنتونی در آژاکس

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰


سرمربی هلندی شیاطین سرخ، مدیران این باشگاه را ترغیب کرده تا بر جذب آنونی وینگر برزیلی پافشاری کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

 

منچستریونایتد همچنان به جذب آنتونی علاقه‌مند است؛ با این حال آژاکس کار شیاطین سرخ را سخت کرده و برای فروش این وینگر برزیلی مبلغی بیش از 68 میلیون پوند، خواستار است. باید دید سرانجام کار آنتونی به کجا می‌انجامد.

طرفداری | به گزارش گل آژاکس تمایلی به فروش این بازیکن 22 ساله ندارد و در عین حال منچستریونایتد هم تمایلی به برآورده ساختن خواسته مالی آژاکس نشان نداده است. با این حال این باشگاه انگلیسی، برنامه دارد که آخرین تلاش‌هایش برای جذب آنتونی را انجام دهد.

یونایتد خیلی وقت است که به دنبال جذب آنتونی است؛ ایجنت های این بازیکن در اوایل پنجره نقل و انتقالاتی جاری به اروپا آمدند تا بتوانند کارهای انتقال آنتونی را انجام دهند.

با این حال پیشنهاد آخر یونایتد از لحاظ مالی بسیار کمتر از رقمی بود که مدنظر آژاکس است؛ شیاطین سرخ پیشنهادی 60 میلیون یورویی (51 میلیون پوندی) ارائه داده بودند. آژاکس همچنان تلاش می‌کند تا مبلغ 80 میلیون یورو (68 میلیون پوند) را از فروش آنتونی به دست آورد.

yektanet.com

البته باید گفت این باشگاه هلندی هیچ تمایل و نیازی به فروش وینگر برزیلی‌اش ندارد؛ چرا که پیش از این درآمد زایی خوبی از فروش لیساندرو مارتینز، رایان گراونبرخ و سباستین هالر انجام داده است. آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، روز گذشته اعلام کرده بود که تصور نمی‌کند باشگاه، بازیکن دیگری را به فروش رساند.

باید گفت یونایتد هم قصد ندارد خواسته مالی آژاکس را در نظر بگیرد؛ اما احتمالا در روزهای آینده پیشنهادی بهبود یافته به آژاکس ارسال خواهند کرد.

آنتونی در ژوئیه 2020 از سائوپائولو به آژاکس پیوست؛ وی در آن زمان قراردادی 5 ساله با باشگاه هلندی به امضا رسانید. آنتونی مجموعا 78 بازی برای آژاکس انجام داده و 22 گل به ثمر رسانده است. یکی از بندهای قرارداد آنتونی این است که اگر این بازیکن با مبلغی بیشتر از 15 میلیون یورو در انتقالی راهی باشگاه دیگری بشود، درصد قابل توجهی از مبلغ انتقال به جیب سائوپائولو خواهد رفت.

اریک تن هاخ مشتاق است تا بازیکنان سابق آژاکس را با خود به اولدترافورد بیاورد. او پیش از این مارتینز را جذب کرده و همچنین به جذب فرنکی دی یونگ علاقه‌مند است. تن هاخ که از نزدیک روند پیشرفت آنتونی را زیر نظر داشته، معتقد است این مهاجم می تواند به ستاره‌ای درخشان در لیگ برتر انگلیس بدل شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *