بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتفاق عجیب برای ملی پوش والیبال ایران پس از حذف از لیگ ملت ها + سند

پس از شکست برابر لهستان ؛ امیرحسین اسفندیار ملی پوش تیم والیبال ایران از حال رفت

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۰
پس از شکست برابر لهستان ؛ امیرحسین اسفندیار ملی پوش تیم والیبال ایران از حال رفت

پس از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان امیرحسین اسفندیار یکی از ستاره های ایران از شدت ناراحتی از حال رفت و برای دقایقی بیهوش شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در هنگام ورود به هتل محل اقامت تیم ملی در شهر بولونیا از فشار عصبی و ناراحتی، دچار افت شدید فشار شد.

تیم ملی ایران در سیزدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها بازی را با نتیجه 3  بر 2 به لهستان واگذار کرد و با کسب رتبه هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

اعضای تیم ملی پس از این مسابقه سالن را ترک و راهی هتل شدند که در این بین امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال از فشار عصبی و ناراحتی افت فشار شدید پیدا کرد و از حال رفت.

به محض رسیدن به هتل اقدامات پزشکی برای این بازیکن صورت گرفت و کادرفنی و در رأس آن بهروز عطایی با صحبت‌هایی که با اسفندیار انجام دادند، سعی کردند به این بازیکن جوان کشورمان روحیه بدهند.

در ادامه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و امیرخوش خبر سرپرست تیم بر بالین اسفندیار آمدند و با صحبت‌های انگیزشی به این بازیکن دلداری دادند.

در نهایت با اقدامات به موقع رضا قلی‌پور پزشک تیم و کمک کادر هتل حال وی رو بهبودی قرار گرفت و برای استراحت به اتاق منتقل شد.

پس از شکست برابر لهستان ؛ امیرحسین اسفندیار ملی‌پوش تیم والیبال ایران از حال رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *