بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام معنادار رهبری برای موفقیت دلنشین تیم ملی والیبال + سند

اینستاگرام سایت رهبر انقلاب : موفقیت خوشحال کننده تیم ملی والیبال با سرمربی ایرانی نکته‌ای که همیشه در ذهن بود اهمیت سرمربی ایرانی است

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۰
ایران 3 - 0 صربستان ؛ تیم ملی والیبال در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها

اینستاگرام سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت ها با هدایت بهروز عطایی نوشت موفقیت خوشحال کننده با سرمربی ایرانی نکته‌ای که همیشه در ذهن بود اهمیت سرمربی ایرانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مقام معظم رهبری صعود تیم ملی والیبال ایران با مربی ایرانی را تبریک گفت.

پس از پیروزی مردان والیبال ایران برابر تیم صربستان و صعود قطعی این تیم به مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2022، صفحه اینستاگرام سایت مقام معظم رهبری طی انتشار مطلبی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت والیبال کشورمان با حضور کادر ایرانی و والیبالیست‌های جوان ایران، به باز نشر بیانات ایشان در جمع مدال آوران پرداخت.

‎اینستاگرام سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر جهان با سرمربی ایرانی نوشت:

موفقیت خوشحال کننده با سرمربی ایرانی نکته‌ای که همیشه در ذهن بود اهمیت سرمربی ایرانی است. اعتقاد من همیشه این بوده. یک وقتی هم برای فوتبال یک سرمربی ایرانی بود که وقتی آمدن پیش من تشکر کردم که یک سرمربی ایرانی گذاشته شده. واقعا هم عقیده من این است. واقعا معتقدم که شایسته است برای کشور ما که در ورزش، سرمربی های باشگاه‌ها، (مسئولین) فدراسیون‌ها و مجموعه‌ها ایرانی باشند. از این‌که الحمدالله یک سرمربی ایرانی و همکارانش توانسته‌اند این جوان‌ها را به اینجا برسانند، من خیلی خوشحال هستم. ان شاءالله موفق باشید و پیشرفت کنید.

۱۶ مرداد سال ۱۳۹۸- دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و ورزشی اعضای تیم ملی والیبال جوانان

اینستاگرام سایت رهبر انقلاب : موفقیت خوشحال کننده تیم ملی والیبال با سرمربی ایرانی نکته‌ای که همیشه در ذهن بود اهمیت سرمربی ایرانی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *