بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صحبت های تهامی در مورد برکناری اش از استقلال ملاثانی

تهامی: از اسم من سوء استفاده کردند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۲
لیگ آزادگان؛ صحبت های جالب ابراهیم تهامی در مورد برکناری اش از استقلال ملاثانی

ابراهیم تهامی در خصوص برکناری اش از سرمربیگری استقلال ملاثانی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیشکسوت فوتبال خوزستان که مدتی پیش به عنوان سرمربی استقلال ملاثانی معرفی شد اما سپس با تغییر موضع این باشگاه حاضر در لیگ آزادگان مجدداً ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال شد، معتقد است در این بین از اسم او سوءاستفاده شده است.

ابراهیم تهامی در این خصوص گفت:

چند روز پیش پس از صحبت با آقای سید سلطان امین، مالک باشگاه من رسماً به عنوان سرمربی استقلال ملاثانی در فصل جدید لیگ یک کشور معرفی شدم و این موضوع به صورت رسمی روی سایت این باشگاه قرار داده شد. اما بعد متوجه شدم که با انتخاب مدیرعامل جدید برای این باشگاه، او فرد دیگری را به عنوان سرمربی منصوب کرده است. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و معتقدم از اسم من سوءاستفاده شد.

من از حق خودم نمی‌گذرم و منتظرم مالک باشگاه از تهران برگردد و با او نشستی در این خصوص داشته باشم، چرا که من هم در استان خوزستان و ایران اسم و رسم دارم و از این موضوع و از اتفاق رخ داده گله‌مند و ناراحت هستم و باید بدانم جریان چه بوده است تا بعد بتوانم در خصوص این موضوع قضاوت کنم.

تهامی خاطرنشان کرد:

برای اسم و رسم من اتفاق رخ داده بسیار بد است و از این موضوع ناراحتم و از تمام مسئولان سیاسی و ورزشی استان خوزستان نیز گله دارم. مردم هم بسیار ناراحت هستند و در این یکی، دو روز دائماً با من در تماس هستند که علت چه بوده است و چرا با شما این گونه رفتار شد؟!

وی بیان کرد:

من نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم اما یک ابراهیم تهامی بیشتر که در استان نداریم و آیا باید تا این حد با من رفتار کنند؟ واقعاً برای مسئولان ورزش خوزستان متأسفم. یعنی چون نماینده‌ای از من حمایت نمی‌کند باید این گونه با من برخورد کنند؟ حتماً باید یک مسئول سیاسی مثل فرماندار و نماینده حامی من باشد؟ من خدا را دارم.

وی گفت:

از زمانی که متوجه شدم چنین اتفاقی قرار است رخ دهد، خدا می‌داند که سه شب است نخوابیده‌ام و گریه کردم که چرا باید با ابراهیم تهامی این گونه رفتار کنند در حالی که خود همین مسئولان باید مرا به اوج ببرند. من زجر دنیا را تحمل می‌کنم و نمی‌دانم باید دیگر چه بگویم؟

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *