بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازگشت ستاره پیشین سرخپوشان به باشگاه در سمتی جدید + تصاویر

تصاویر اولین تمرین جک ویلشر به عنوان مربی در تیم جوانان آرسنال

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۲
آرسنال جک ویلشر را مربی تیم جوانان کرده است

پایان زودتر از موعد دوران بازی ستاره سابق توپچی‌های لندن با آغاز مسیری جدید در زندگی این بازیکن همراه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره، عنوانی است که ستاره انگلیسی در سال 2008 با انجام نخستین بازی در لباس آرسنال به خودش اختصاص داد.
جک ویلشر 30 ساله که زمانی به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال انگلستان مطرح بود، دوران فوتبالش بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد به پایان رسید. ستاره با تکنیکی که 17 سال در تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه آرسنال توپ زد و در نهایت با حضور امری اسپانیایی از این باشگاه جدا شد، خیلی زود و بعد از پایان دوران فوتبالش، هدایت تیم جوانان آرسنال را برعهده گرفت.

اتفاقی که باعث شد تا حدودی از غم پایان غیرقابل پیش‌بینی فوتبالش برای این بازیکن و هوادرانش کاسته شده و خیلی زود به زمین چمن برگردد. اما این بار ماموریت متفاوت او با حضور در تیم U18 رقم می‌خورد. پر مته‌ساکر آلمانی، بازیکن سابق آرسنال و رئیس آکادمی این باشگاه که در هنگام انتخاب ویلشر برای این تیم از تلاش یک ماهه‌اش برای متقاعدکردن او صحبت کرده بود، امیدوار است نسل جدید این تیم زیر نظر ستاره سابق به خوبی پرورش پیدا کنند.

ویلشر دیروز نخستین جلسه تمرینی‌اش با بازیکنان مستعد تیم جوانان را پشت سر گذاشت تا هواداران آرسنال کم‌کم به دیدن تصاویر او در کیت مربیگری این باشگاه عادت کنند.

آرسنال جک ویلشر را مربی تیم جوانان کرده است آرسنال جک ویلشر را مربی تیم جوانان کرده است آرسنال جک ویلشر را مربی تیم جوانان کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *