بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب ستاره گواردیولا و گزینه خرید چلسی + فیلم

گل ها و مهارت های استرلینگ در منچسترسیتی

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶


مدیران باشگاه چلسی در حال انجام اقدامات نهایی برای جذب رحیم استرلینگ، مهاجم سیتی، هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی از مدتی قبل در حال بررسی شرایط استرلینگ و مذاکره با مدیران سیتی برای انتقال این بازیکن به لندن بود.
قرارداد این بازیکن با سیتی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و تمایل او به ترک ورزشگاه اتحاد باعث شده که پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های مختلف انگلیسی و غیر انگلیسی دریافت کند.
با توجه به این که پپ گواردیولا فصل گذشته زیاد به این بازیکن بازی نداد و اهمیت این مسئله که جام جهانی 2022 قطر در فاصله چند ماه آینده برگزار خواهد شد، این بازیکن به دنبال جدایی از سیتی و حضور در تیمی است که بتواند زمان بیشتری در زمین حاضر باشد تا جایگاهش را در ترکیب تیم ملی انگلیس از دست ندهد و با این تیم راهی قطر شود.

این موضوع تا جایی برای او اهمیت داشت که رسانه‌های انگلیسی چند روز قبل مدعی شدند که توماس توخل با این بازیکن تماس گرفته و به او اطمینان داده که فرصت کافی برای حضور در میدان خواهد داشت.
حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که توافق نهایی برای انتقال استرلینگ از سیتی به چلسی صورت گرفته و او به زودی منچستر را به مقصد لندن ترک خواهد کرد.
گفته می‌شود این انتقال با مبلغ 45 میلیون پوند انجام خواهد شد و به نظر می‌رسد که مدیران چلسی موفق شدند سیتی را راضی به کاهش قیمت فروش این بازیکن کنند، چرا که پیش از این گفته می‌شد سیتیزن‌ها حاضر به فروش استرلینگ با مبلغی کمتر از 50 میلیون پوند نیستند.
انتظار می‌رود که خبر نهایی این انتقال با توافق روی جزییات باقی مانده در چند روز آینده اعلام شود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *