بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ بزرگ بایرن مونیخ پیش پای بارسلونا ؛ باواریایی ها تسلیم نمی شوند

مدیران بایرن مونیخ جواب تماس بارسلونا را نمی دهند

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۶
لواندوفسکی ؛ مدیران بایرن مونیخ جواب تماس بارسلونا را نمی دهند

مدیران بارسلونا همچنان در تلاش هستند تا نظر مثبت مدیران بایرن مونیخ برای جذب روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، را جلب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسا با تمام توان در حال تلاش برای جذب لواندوفسکی است و این بازیکن نیز علاقه زیادی به حضور در نوکمپ دارد.
حالا رسانه‌های آلمانی نزدیک به بایرن مونیخ خبر داده‌اند که این باشگاه به صورت جدی با این انتقال مخالف است. پیشنهاد سوم با مبلغ 40 میلیون یورو و حتی دیدار لوا با ژاوی نیز نتوانسته موضع این باشگاه را تغییر دهد و پاسخ آنها این است که لوا باید در بایرن بماند.
حالا به نظر می‌رسد که بایرن تنها دو راه دارد:

یا باید در نقش یک باشگاه بزرگ و با سابقه ظاهر شده و به ایده «هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست» تن بدهد و یا مبلغ مدنظرش برای فروش لوا را به شکلی فضایی بالا ببرد، شاید هم ترکیبی از هر دو.
با این حال، چنین روشی ممکن است ریسکی باشد چون لواندوفسکی به وضوح اعلام کرده که تمایلی برای ادامه حضور در بایرن ندارد و شاید در این صورت دست به اعتصاب بزند.
این در حالی است که مدیران بایرن فعلا توجهی به عواقب این اقدام ندارند و اقداماتی جدی را علیه انتقال او به نوکمپ در پیش گرفته‌اند. این مخالفت تا جایی پیش رفته که مدیران بارسا از این که نمی‌توانند به صورت مستقیم با مدیران بایرن صحب کنند شکایت دارند.
به نظر می‌رسد که مدیران بایرن مونیخ پاسخ تماس‌های مدیران این باشگاه و خصوصا متئو آلِمانی، مدیر ورزشی کاتالان‌ها، برای مذاکره پیرامون انتقال لوا را نمی‌دهند. حتی گفته شده که بارسلونا پیشنهاد سوم برای خرید این ستاره لهستانی را از طریق ایمیل برای بایرن ارسال کرده است.
تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ قرار است از 12 جولای آغاز شود و لوا امیدوار است که کار انتقالش به بارسا تا آن زمان انجام شده باشد تا او مجبور به حضور در تمرینات این تیم نشود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *